Dołączył: 21 Lut 2012 Posty: 348 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wednesbury Anglia Posiadane auto: Honda Jazz 1.4 2012 sztuk dwie Nissan 350Z
Piwa: 18/15
Wysłany: Sro 07 Mar 2012, 21:57
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Modyfikacje Hondy JAZZ 3 generacji 2008
Może ktoś wie gdzie kupic automat do składania i rozkładania lusterek ?
Re: ( Honda Jazz ) Modyfikacje Hondy JAZZ 3 generacji 2008
Panowie wpadłem na pomysł jak zabezpieczyć szyby zegarów przed porysowaniem ich w trakcie czyszczenia i normalnej eksploatacji. Czytałem wasze wypowiedzi na ten temat i widzę że jest pewna grupa osób których drażni bród a jednocześnie strach przed porysowaniem szybek. Sam jeżdżę już kilka miesięcy z usyfionymi zegarami a reszta czysta i zadbana. Przedmuchiwanie,wycieranie chusteczkami dla dzieci,pędzelkowanie,odkurzanie itp. Metody te pewnie każdy stosuje w zależności od efektu. Ale w dalszym ciągu jej dotykamy i te ryski powstają nawet jak tego nie chcemy. Wystarczy kilka drobnych ziarenek piasku i rysy gotowe bezpowrotnie nie do usunięcia. Każdy kombinuje jak może ja wpadłem na pomysł zrobienia osłony szybek. Jestem już w fazie testów i powiem tak "jest całkiem nieźle". Panowie jest coś takiego jak"FOLIA OCHRONNA NA MONITORY DOTYKOWE" jak wiadomo jest cienka, gładka ,czysta i posiada dobre właściwości przylegające.Więc na początek postanowiłem zrobić szablon z koszulki foliowej na kartkę papieru formatu A4. Jest trochę z tym gimnastyki ale 3 cięcie nożyczkami zaowocowało pożądany kształt środkowych zegarów. Na szczęście pomiędzy szybką a obudową na całym obwodzie jest szparka która umożliwia wsunięcie folii. Trzeba tylko uwzględnić 5 mm naddatek. Założenie samej folii banalnie proste. Problem występuje natomiast z owalnymi zegarami. Lustro szybek jest wklęsłe co uniemożliwia dobrego przylegania folii. Pamiętajmy że jest to zwykła folia. Na allegro dostępne są folie do I-PODÓW 7" Poliwęglanowe, z filtrami UV,ochrona przeciw odblaskowa,wielokrotnego użycia-można odklejać,naklejać i myć,bezklejowa nano-technologia przyklejania,przezroczystość 99,9%,możliwość wycinania. Koszt 11zł za sztukę. Czy warto bawić się w coś takiego? Wydaje mi się że tak. Nawet jak folia się porysuje i zniszczy mogę zawsze wyciąć drugą bo szablon już mam. A szyba zegarów będzie chroniona. Pozdrawiam
_________________
Ostatnio zmieniony przez niutak dnia Sro 18 Kwi 2012, 16:38, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 1081 Skąd jesteś (miejscowość / region): Świętokrzyskie Posiadane auto: Honda Jazz LS 1.4 2005r.
Piwa: 24/17
Wysłany: Sro 18 Kwi 2012, 16:23
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Modyfikacje Hondy JAZZ 3 generacji 2008
Czyli masz na myśli coś takiego jak folia ochronna na ekranach nawigacji na przykład. Pomysł na pewno warty wypróbowania. Tylko czy taka folia nie będzie w jakiś sposób ograniczała widoczności?
Ja się zastanawiam, czy można jakoś usunąć już istniejące rysy? Zainspirowało mnie pytanie o o porysowane reflektory. W tamtym temacie ktoś napisał, że reflektory można delikatnie spolerować.
Zastanawia mnie, czy nie można czegoś podobnego zastosować w przypadku tych szybek?
Ranking niezawodności TUV publikowany jest co roku. Stanowi on jedno ze źródeł wiedzy na temat usterkowości poszczególnych modeli w różnych grupach wiekowych. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami jego najnowszej edycji.
W raporcie TUV uwzględnia się, jaki procent egzemplarzy danego modelu samochodu z określonych grup wiekowych miał usterki uniemożliwiające przejście obowiązkowego przeglądu technicznego. Tegoroczna wersja raportu oparta jest na prawie 8 mln przeglądów samochodów przeprowadzonych w Niemczech od lipca 2010 do czerwca 2011 r.
Oto rezultaty:
Auta dwu-/trzyletnie
1. Toyota Prius (1,9%); średni przebieg to 39 000 km
2. Toyota Auris (2,6%); średni przebieg to 38 000 km
2. Mazda 2 (2,6%); średni przebieg to 34 000 km
4. Porsche Boxster/Cayman (2,8%); średni przebieg to 31 000 km
4. Volkswagen Golf Plus (2,8%); średni przebieg to 40 000 km
Auta cztero-/pięcioletnie
1. Volkswagen Phaeton (2,4%); średni przebieg to 76 000 km
2. Toyota Prius (3,3%); średni przebieg to 62 000 km
3. Porsche Boxster/Cayman (4,5%); średni przebieg to 45 000 km
Auta sześcio-/siedmioletnie
1. Porsche 911 (5,5%); średni przebieg to 64 000 km
2. Toyota Corolla Verso (7,1%); średni przebieg to 85 000 km
3. Toyota RAV4 (8%); średni przebieg to 81 000 km
3. Honda Jazz (8%); średni przebieg to 75 000 km
Auta ośmio-/dziewięcioletnie
1. Porsche 911 (6,9%); średni przebieg to 77 000 km
2. Toyota RAV4 (10%); średni przebieg to 100 000 km
3. Honda Jazz (10,7%); średni przebieg to 93 000 km
Auta dziesięcio-/jedenastoletnie
1. Porsche 911 (9,5%); średni przebieg to 90 000 km
2. Toyota RAV4 (10%); średni przebieg to 108 000 km
3. Toyota Yaris (16,8%); średni przebieg to 110 000 km
W rankingu dominują marki japońskie (szczególnie Toyota) oraz niemieckie.
na IV trzeba będzie poczekać do 2014r pewnie nowa płyta i wnętrze a silniki pożyjemy-zobaczymy. trochę późno bo konkurencja tego segmentu nie śpi, ostatnio z ciekawości oglądałem 2 francuzy: Kaptura i 2008, ten pierwszy z zewnątrz piękny ale w środku niczym Dacia-plastiki twarde jak skała, spasowanie dalekie od ideału i do tego ten specyficzny zapach, za to 2008 choć nie tak ładny (kwestia gustu) to w środku zrobił na mnie b.dobre wrażenie, plastiki dobrej jakości, świetnie spasowane, bardzo wygodne fotele z rewelacyjnym trzymaniem bocznym, niezły pdst. silniczek 1,2 (max. moment obr. na poziomie 2750obr/min.) będzie dobra elastyczność i na miasto wystarczy ciekawe jaki będzie Jazz IV i czy będzie wersja CROSS ? Czy ma ktoś inne zdjęcia szpiegowskie ?
Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 1081 Skąd jesteś (miejscowość / region): Świętokrzyskie Posiadane auto: Honda Jazz LS 1.4 2005r.
Piwa: 24/17
Wysłany: Pią 28 Cze 2013, 18:28
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Modyfikacje Hondy JAZZ 3 generacji 2008
A co Panie i Panowie powiedzą na Jazza w wersji sport?
http://www.motofilm.pl/2012/10/14/honda-jazz-od-mugen-w-akcji-wideo/
Honda Jazz, na amerykańskim rynku znana bardziej jako Fit, na pewno nie kojarzy wam się z rasową, sportową rajdówką, która niszczy wszystko, co spotka na swojej drodze. I słusznie, nie jest to model, który powstał do tego celu. Niejednokrotnie wspominaliśmy, że Honda Jazz służy przede wszystkim osobom poszukującym kompaktowego i ekonomicznego hatchbacka, które nie chcą bawić się w niemieckie samochody.
Teoretycznie nikt z nas nie powinien mieć pretensji, że Jazz nie oferuje nic więcej, poza tym, że spokojnie i bezstresowo pozwala przemieszczać się z punktu A do punktu B. A w praktyce…
Być może przemawia przeze mnie konserwatyzm albo trochę na zasadzie "każda sroka swój ogonek chwali", ale ten najnowszy Jazz chyba nie przypadł mi do gustu-przynajmniej jak chodzi o wygląd zewnętrzny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.