Honda

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mitex01

Auto Maniak



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 667
Skąd jesteś (miejscowość / region): W-wa
Posiadane auto: Honda jazz 1.3 2018r.CVT Suzuki swift 2015r
Piwa: 28/9
Wysłany: Wto 26 Lip 2016, 22:38
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


Przesiadłem się właśnie z 1,2 dsi na 1.2 vtec i dla mnie różnica jest wyraźna .
vtec przyśpiesza o wiele chętniej szczególnie powyżej 3 tyś. obrotów .'Wink'
Powrót do góry
skype status
sstar

Auto Maniak



Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 1047
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź/Wrocław
Posiadane auto: Honda Jazz II 2005 1.4 182k [Aral 10W40, Mobil 5W50, Amsoil 0W30, Millers CFS 0W20, Millers XF 0W20, Millers CFS 0W20]; Hyundai Tucson 2.0 CRDI
Piwa: 5/0
Wysłany: Sro 27 Lip 2016, 07:38
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


karion napisał:
sstar napisał:
Natomiast zmiany biegów przy wyprzedzaniu to jednak o ułamek wolniejsze manewry a do tego nie daj Boże jakby coś nie wskoczyło bo czasem na jednym się nie pociągnie...


Dlatego najpierw warto redukować przed wyprzedzaniem a nie przy wyprzedzaniu żeby nie było tego ułamku wolniejszego manewru jak to wspomniałeś, zgadza się trójka i jest rakieta na całej długości Very Happy

Do 140 od 0 różnica będzie ok.3sekund między 1.4 i-dsi a 1.4 i-vtec, chociaż po niektórych filmach widać że i 4 sekundy dla mnie to bardzo dużo w trasie dla innych mało.Od 100 do 140 będzie ok 1,5sekundy różnicy.Do miasta to i-dsi super ale na trasę to wybiorę bez wahania dynamiczniejszy silnik. U mnie zazwyczaj służy jako wycieczko-wóz więcej w trasie a tam częściej zmagam się z wyprzedzaniem przy większej prędkości niż w mieście.

https://www.youtube.com/watch?v=8Xp2nxSWxXA
https://www.youtube.com/watch?v=JiibeCLDRCU

Przepaść Rolling Eyes a do tego i-vtec ładniej gra dla uszu Very Happy


100-140 to raczej uwolnienie na autostradzie;
60-100 uwolnienie w trasie może ten przedział istotniejszy? Ew. 80-100? Plus minus.
_________________
SstarWines
Powrót do góry
Jazzman

Auto Maniak



Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 750
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Honda Jazz 1.3 i-dsi 83km 2008
Piwa: 41/19
Wysłany: Pią 29 Lip 2016, 11:38
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


mitex01 napisał:
Przesiadłem się właśnie z 1,2 dsi na 1.2 vtec i dla mnie różnica jest wyraźna .
vtec przyśpiesza o wiele chętniej szczególnie powyżej 3 tyś. obrotów .'Wink'

Mitex 1,2 w idsi to muł, czasem pożyczam go od mamy więc mam porównanie. Nie wiem jak Honda to zrobiła niby tylko 5 PS więcej plus kilka Nm a dynamika wyraźnie lepsza w 1,3 i-dsi, przejedź się takim to zmienisz zdanie...
Nadal podtrzymuje, że w mieście 1,3 idsi się lepiej sprawdzi.
@ Sstar powinieneś dostać nagrodę za odkop miesiąca - wątek z 2010r Laughing
Powrót do góry
kedlaw07

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
Wysłany: Pią 29 Lip 2016, 12:37
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


Jazzman napisał:
mitex01 napisał:
Przesiadłem się właśnie z 1,2 dsi na 1.2 vtec i dla mnie różnica jest wyraźna .
vtec przyśpiesza o wiele chętniej szczególnie powyżej 3 tyś. obrotów .'Wink'

Mitex 1,2 w idsi to muł, czasem pożyczam go od mamy więc mam porównanie. Nie wiem jak Honda to zrobiła niby tylko 5 PS więcej plus kilka Nm a dynamika wyraźnie lepsza w 1,3 i-dsi, przejedź się takim to zmienisz zdanie...
Nadal podtrzymuje, że w mieście 1,3 idsi się lepiej sprawdzi.
@ Sstar powinieneś dostać nagrodę za odkop miesiąca - wątek z 2010r Laughing
Mam 1.2 i rzeczywiście trochę za mało powera na drodze.
W mieście ok jak na opole Wink co innego we Wrocławiu Wink

Jednakże ostatnio spokojnie włączałem się do ruchu, 1-nka trochę pociągnąłem tak do 15 km/h. i 2-ka. Patrzę w lusterko a z tyłu wyłania się przepiękny czerwonokrwisty TIR
Wtedy nic innego mi nie pozostało jak na max'a pedał gazu w podłogę, żeby trochę odskoczyć. Niestety chwilkę trwało aż się zbierze, ale potem obrotomierz poszedł do góry na liczniku 80 km/h. Pan nie dawał za wygraną i dalej ciągnął za mną. Nawet nie zwolnił. Wtedy 3-ka i mój jazzik poszedł pięknie jak strzała.
Pan chyba poczuł się urażony bo mi przez 3 km blisko na zderzaku siedział.
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
karion

Stały Bywalec



Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 197
Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska
Posiadane auto: Był jazz jest Yeti 2.0TDI CR 4x4
Piwa: 6/6
Wysłany: Pią 29 Lip 2016, 16:33
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


Kedlaw to raczej nie za szybko się włączasz do ruchu skoro na jedynce do 15km/h rozbujasz u mnie to przeciętnie ok 3.3-3,5 tys i jest to ok 30km/h więc dwa razy szybciej staram się nie schodzić poniżej 2tys po wrzuceniu wyższego biegu nie wiem jak w i-dsi ale i-vtec nie lubi niskich obrotów. Ile miałeś obrotów jak po 15km/h wbiłeś dwójkę? nie dławił się?
Jak tir jechał z 80km/h to nie dziwne że cię dogonił zanim te 80 miałeś na liczniku, ciekawe ile wyhamował do tego czasu.Tak jak napisałeś trochę to trwało zanim się zaczął zbierać na dwójce...

Jazz niestety jest traktowany jak dziadkowóz nigdy się tak w żadnym innym aucie nie czułem mimo że daleko mi do zamuły i nawet często dynamiczniej jeżdżę niż auta segment wyżej a mimo to widzę że bardzo chętnie ktoś próbuje mi wjechać przede mnie gdy dojeżdżam spokojnie do czerwonego światła bo i po co hamować na ostatnią chwilę podobnie w trasie jadę 120-130 ale ktoś musi mnie wyprzedzić i jedzie tyle samo...
W zasadzie zwisa mi to ale czasem też denerwuje bo gdy jeżdżę innymi to nabierają większego respektu i nie pchają się tak przed maskę. Nie wiem jakie inni mają doświadczenia ale ja mam takie po przesiadce do jazza.

A co do Jazza w mieście to ok, przyjęło się że to segment to do miasta niech tak będzie. Użytkuję jednocześnie octavie 1.4tsi z tego samego roku i powiem wam że mi się jazz wygodniej jeździ w trasie niż skodą mimo kilku mankamentów uważam że to fajne autko i do miasta i na trasę w tym budżecie ma wiele zalet dla mnie bardzo istotnych odczuwalnych w komforcie. Jeśli mam do wyboru oba to często decyduje się na jazza bo prócz komfortu daje większą radość z jazdy.Nie będę wymieniać cech tej lepszości jazza w trasie bo to nie ten wątek.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pią 29 Lip 2016, 16:33
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
kedlaw07

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
Wysłany: Pią 29 Lip 2016, 22:38
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


karion napisał:
Kedlaw to raczej nie za szybko się włączasz do ruchu skoro na jedynce do 15km/h rozbujasz u mnie to przeciętnie ok 3.3-3,5 tys i jest to ok 30km/h więc dwa razy szybciej staram się nie schodzić poniżej 2tys po wrzuceniu wyższego biegu nie wiem jak w i-dsi ale i-vtec nie lubi niskich obrotów. Ile miałeś obrotów jak po 15km/h wbiłeś dwójkę? nie dławił się?
Może z tą prędkością to przesadziłem i było gdzieś około 20 km/h - 25 km/h i chyba raczej z taka jeżdżę wtedy pokazuje coś koło 2000 tys.
Jednakże w tamtej chwili nie miałem chęci i czasu patrzenia na zegary. W głowie miałem jedno, uciekać przed tym czerwonokrwistym monstrum. Laughing

Cytat:
Jak tir jechał z 80km/h to nie dziwne że cię dogonił zanim te 80 miałeś na liczniku, ciekawe ile wyhamował do tego czasu.Tak jak napisałeś trochę to trwało zanim się zaczął zbierać na dwójce...
Fakt trochę trwało, ale światłami nie mrugał. Mój jazzik ma największego powera do wyprzedzania, gdy na liczniku jest już ponad 100 km/h
Muszę tu zaznaczyć, ze autkiem jeżdżę z żoną na zmianę. Ona delikatnie tak około 2000 tys. obr/min - 2200 tys. obr/min, ja trochę mocniej.

Cytat:
Jazz niestety jest traktowany jak dziadkowóz nigdy się tak w żadnym innym aucie nie czułem mimo że daleko mi do zamuły
Muszę się tutaj z Tobą zgodzić, bo jakiś czas jeździłem fordami fiestą mk3 i mk6 ta wersja po lifcie. W obu przypadkach silniczek 1.2 , i jakoś one szybciej dawały powera a co za tym idzie bezpieczeństwo. Wydaje mi się że w przypadku jazza to nie pozostaje nic innego jak nauczyć sie nim jeździć.

Cytat:
A co do Jazza w mieście to ok, przyjęło się że to segment to do miasta niech tak będzie.
Całkowicie się z Tobą zgodzę, jednakże na trasie też potrafi pokazać pazurek Wink
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
karion

Stały Bywalec



Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 197
Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska
Posiadane auto: Był jazz jest Yeti 2.0TDI CR 4x4
Piwa: 6/6
Wysłany: Sob 30 Lip 2016, 01:00
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


Pewnie że przesadziłeś , brzmiało to lepiej niż sci-fiction ucieczka przed tirem pędzącym 80km/h po wrzuceniu dwójki przy 15km/h w jazz, a na dodatek nie pomrugał światłami po całym zajściu. Mógł się chociaż pożegnać.

Z tą nauką bym nie przesadzał każdy sobie jakoś lepiej bądź gorzej da radę trzeba tylko chcieć a niektórzy po prostu nie chcą Idea

kedlaw07 napisał:
i jakoś one szybciej dawały powera a co za tym idzie bezpieczeństwo.

Chodzi o gołe laski czy o te 1.2 ?
Powrót do góry
mitex01

Auto Maniak



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 667
Skąd jesteś (miejscowość / region): W-wa
Posiadane auto: Honda jazz 1.3 2018r.CVT Suzuki swift 2015r
Piwa: 28/9
Wysłany: Sob 30 Lip 2016, 02:10
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


Jazzman porównuje silniki dsi i vtec o tej samej pojemności 1.2 .
Powrót do góry
skype status
karion

Stały Bywalec



Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 197
Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska
Posiadane auto: Był jazz jest Yeti 2.0TDI CR 4x4
Piwa: 6/6
Wysłany: Sob 30 Lip 2016, 03:17
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


To tak jakby porównać świeżego wielkiego pączka do zużytej starej gumy do żucia też jest elastyczna ale bez smaku zjełczała zresztą temat stary a to już prawie przeżytek niedługo i tak odejdzie w niebyt więc chyba nie ma znaczenia no chyba że swapy będą w modzie u tej wielkiej rzeszy zwolenników miejskiej elastyczności na 4 biegu w mieście i będą wymieniać i-vtec na i-dsi Wink
Powrót do góry
kedlaw07

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
Wysłany: Sob 30 Lip 2016, 09:09
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


karion napisał:
Pewnie że przesadziłeś , brzmiało to lepiej niż sci-fiction ucieczka przed tirem pędzącym 80km/h po wrzuceniu dwójki przy 15km/h w jazz, a na dodatek nie pomrugał światłami po całym zajściu. Mógł się chociaż pożegnać.
Sprawę prędkości wyjaśniłem w poprzednim poście.
To że uciekałem to inna sprawa.
Jednakże na 1-ce jazzika możesz też podciągnąć pod czerwone, i wtedy zmienić bieg na wyższy. Kto Ci zabroni Wink
Cytat:
Z tą nauką bym nie przesadzał każdy sobie jakoś lepiej bądź gorzej da radę trzeba tylko chcieć a niektórzy po prostu nie chcą Idea
Cieżko jest przekonać innych młodych kierowców do takiego rozumowania. W OSK uczą nie tylko przepisów ale też eco drivingu. Natomiast na egzaminie można bardzo dobrze wszystko zdać, natomiast z tej jazdy (eco driving) mogą Cię spokojnie usadzić.
Cytat:
Chodzi o gołe laski czy o te 1.2 ?
Chyba masz jakieś kosmate myśli Wink Przecież wiadomo, że miałem na myśli samochody
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
Sylpete

Auto Maniak



Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 805
Skąd jesteś (miejscowość / region): K-Pax
Posiadane auto: Honda Jazz GD1 1.4 i-DSI 2005r.
Piwa: 41/8
Wysłany: Sob 30 Lip 2016, 10:21
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


Cały renesans wątku mozna zamknąć w stwierdzeniu, że i-DSI "czuje się" najlepiej w średnim zakresie obrotów a i-VTEC - w wysokim.
W niskim zakresie obrotów najlepiej czują się niszczyciele silników...

To że starsza wersja silnika z 8 zaworową głowicą jest bardziej elastyczna niż nowszy silnik z 16 zaworami jest raczej oczywiste. Przy 1.4 jest to najbardziej miarodajne jako że obie generacje mają takie same parametry skoku tloka i średnicy cylindra. Przy 1.2 już jest ciut inaczej, i-VTEC ma wyraźnie mniejszy skok tłoka od poprzednika.
Ogólnie - nowsza seria L ma mniejszą elastyczność ale wyższą moc i jak tylko się wie gdzie tej mocy szukać to bedzie się szybszym.

A jak silnik nie dostarcza całymi wiadrami momentu obrotowego to pozostaje pilna obserwacja obyczajów silnika (i jego danych) i naturalnie machanie dźwignią zmiany biegów. Co zresztą w przypadku japońskich skrzyń biegów z reguły nie jest żadnym problemem...
Powrót do góry
karion

Stały Bywalec



Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 197
Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska
Posiadane auto: Był jazz jest Yeti 2.0TDI CR 4x4
Piwa: 6/6
Wysłany: Sob 30 Lip 2016, 12:51
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


Sylpete napisał:
Cały renesans wątku mozna zamknąć w stwierdzeniu, że i-DSI "czuje się" najlepiej w średnim zakresie obrotów a i-VTEC - w wysokim.
W niskim zakresie obrotów najlepiej czują się niszczyciele silników...


Dokładnie, gdzieś kiedyś ktoś napisał w temacie o "Jak jeździć hondą" czy coś takiego i doradzane były jednak wyższe obroty. Dosyć niedawno był też temat kogoś z problemem brzydko chodzącego silnika na zbyt niskich obrotach - jak się okazało chyba taki styl jazdy miał kolega i się dorobił zdaje się cisnął opór pedał gazu.

Z resztą bez ironi też się zgodzę.
Powrót do góry
sstar

Auto Maniak



Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 1047
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź/Wrocław
Posiadane auto: Honda Jazz II 2005 1.4 182k [Aral 10W40, Mobil 5W50, Amsoil 0W30, Millers CFS 0W20, Millers XF 0W20, Millers CFS 0W20]; Hyundai Tucson 2.0 CRDI
Piwa: 5/0
Wysłany: Nie 31 Lip 2016, 10:40
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) elastycznośc lepsza w i-dsi 83km od i-VTEC 100km


karion napisał:
Sylpete napisał:
Cały renesans wątku mozna zamknąć w stwierdzeniu, że i-DSI "czuje się" najlepiej w średnim zakresie obrotów a i-VTEC - w wysokim.
W niskim zakresie obrotów najlepiej czują się niszczyciele silników...


Dokładnie, gdzieś kiedyś ktoś napisał w temacie o "Jak jeździć hondą" czy coś takiego i doradzane były jednak wyższe obroty. Dosyć niedawno był też temat kogoś z problemem brzydko chodzącego silnika na zbyt niskich obrotach - jak się okazało chyba taki styl jazdy miał kolega i się dorobił zdaje się cisnął opór pedał gazu.

Z resztą bez ironi też się zgodzę.


W wysokim zakresie obrotów niszczyciele też się zdarzają, ale nie mowa tu o Hondzie, która 6500 wytrzymuje z lekkością nawet na dłuzszych dystansach;-) Fabia 1.2 (3 cyl) grzana dłużej po krawędzi (tak ok. 5500) coś mi tam jednak brała oleju, choć silnik ponoć suchy:-)

Niestety Jazz swoją niepozornością prowokuje do wyprzedzania, ignorowania, zajeżdżania drogi itp. A jak do tego dodam kobietę w okularach i berecie (Starlet zimą) i blachy ES to już w ogóle trzeba walczyć o miejsce na drodze;-) Hyundai Tucson mimo, że niektórym w starej wersji rymuje się z salceson, to jednak trochę budzi respektu, no i zabija różne benzynki zapasem momentu, szczególnie jak się już bujnie. Tyle offa.
_________________
SstarWines
Powrót do góry
sstar

Auto Maniak



Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 1047
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź/Wrocław
Posiadane auto: Honda Jazz II 2005 1.4 182k [Aral 10W40, Mobil 5W50, Amsoil 0W30, Millers CFS 0W20, Millers XF 0W20, Millers CFS 0W20]; Hyundai Tucson 2.0 CRDI
Piwa: 5/0
Wysłany: Pią 12 Sie 2016, 22:24
Temat postu:

momenty były, czyli elastyczność silnika


W Motorze z 4-07 zestawienie elastyczności silnika mierzonego w przyspieszeniu 60-100 km/h na czwartym biegu:

Honda Jazz 1.4 (100KM) 12.4s miejsce 36 pośród samochodów miejskich
(1 VW POLO WRC 220 KM - 4.5s, 8 Ford Fiesta Eco Boost 1.0 140KM - 7,0s)

Honda Civic 1.6 I-DTEC (120KM) 7,5s miejsce 32 wśród aut kompaktowych
(1 Honda Civic Type R (310KM) - 3,9s, 13 Fiat Tipo 2016 1.6 MultiJet (120KM) - 5,7s)

Honda Accord 2.2 CDTI (180KM) 5,8s miejsce 6 wśród samochodów klasy średniej
(1 BMW 328i (245KM) 4,1s, 7 Alfa Romeo 159 2.0 JTDM (170KM) - 6,1s)

Hyundai ix35 2.0 CRDI (136KM) 4WD - 6,6s (jako najbardziej zbliżony do mojego:-) miejsce 11
(1 Toyota Land Cruiser 100 D-4D (190KM) - 5,3s, Honda CRV 2.2 CTDI (150KM) - 7,2s

Generalnie dobrze turbo i diesel co nie dziwi szczególnie - potwierdzam z doświadczenia dobre wyniki accorda i hyundaia, z turbo i dieslem, podobnie ładnie na piątce na autostradzie w zakresie 100-140km/h.

Oczywiście wydaje się, że Jazz lepiej by pomknął w zakresie 60-100 na trójce, zawsze redukowałem, na uwolnieniu po ograniczeniu w terenie zabudowanym, podobnie jak w Skodzie Fabii, gdy chciałem uciec napadaczowi, choćby na chwilę. Natomiast gdzieś koło setki trójka się wysyca, mimo, że można i do 130 ciągnąć jak już ustaliliśmy i wtedy kłopotliwa zmiana biegu na czwórkę by się zdała.
_________________
SstarWines
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Honda Jazz »

Opinie o samochodach Honda Jazz - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne


HondaCR-V

74 900

2013r.

57 000 km

mazowieckie

HondaJazz

31 900

2014r.

139 000 km

śląskie

HondaCR-V

58 900

2013r.

233 217 km

mazowieckie

HondaCivic

54 900

2014r.

195 412 km

warmińsko-mazurskie

HondaCivic

22 900

2008r.

172 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System