Jak w tytule civic 92rp. Przyjechałem do haty wjechalem do garażu przychodze po 2dniach i bryndza nie pali. Myślałem że elektryka. Ale jest gorzej, bo zawlekłem do mechaniora i okazało sie że niema kompresji po 1.5 atm. miała po 12atm. Rozrząd jest ok. bo myslałem że przeskoczył pasek przy odpalaniu. Dziwna sprawa bo jechałem spokojnie nic sie nie tukło. A od stania w garżu ja diabli wzieły???
Jak myslicie co to bedzie?
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 463 Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska Posiadane auto: sprzedałem auto
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 07 Gru 2007, 13:51
Temat postu:
Padła Honda
Siemka
Z opisu , który podajesz coś się stało z rorządem. Skoro na wszystkich cylindrach jest min. sprężanie to padaczka wewnętrzna.Trzeba rozebrać rozrząd i sprawdzić czy się nie przestawił. Jedna rada nie próbuj go więcej zapalać bo jeśli rorząd to narobisz jeszcze więcej szkód niż trzeba.Dobry mechanik bez nigo się nie obejdzie będzie wiedział co ma zrobić.
Pozdrawiam. _________________ XXX
Dołączył: 20 Wrz 2007 Posty: 463 Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska Posiadane auto: sprzedałem auto
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 07 Gru 2007, 14:41
Temat postu:
Padła Honda
siemka
Coś nie tak , jeśli masz innego mechanika do niech ten pomiar sprawdzi przy tobie. Taki pomiar trwa 5 minut ??? Dał tobie wydruk z pomiaru??.
Czy tylko powiedział , że jest tak słabo.Nie ma takiej opcji aby takie niskie cisnienie było idealnie równe, przy awariach jest ono rózne w zależności od opcji usterki.
Pozdrawiam. _________________ XXX
Stoi już u innego mechanika ale nie wiadomo kiedy tam zobaczy. ten pomiar tez mi sie wydawał dziwny(niby przy mnie ale ja mu kręciłem a on odczytywał)Jak mi sie wydawało że znam jakies podstawy mechaniki to co sie stało to jakas czarna magia.Pzdr.
Hej.
Co do pomiaru kompresji to bym się tym tak nie martwił. Wiele aut ma niską kompresję, bo wielu mechaników nie wie że należy wcisnąć pedał gazu do podłogi, aby pozwolić za swobodne zassanie powietrza. Przy kręceniu silnikiem z zamkniętym kanałem powietrznym taki rezultat czyli 1,2-2,5 jest normalny. Sprawdź czy jest iskra, jeśli jej nie ma to polecam sprawdzić oporności na aparacie zapłonowym. W tym modelu były częste problemy z aparatami.
udanej naprawy
PJC _________________ HONDA i inne mechaniczne wynalazki
Rok temu zmieniałem pierścienie-przynajmiej po to zawiozłem auto do mechanika-zapłaciłem 900zł-a okazało się ze ich pajac nie zmienił!!! i awaria(brak kompresji) była przez pierscienie!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda Accord ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.