Zdecydowałem się na rodzimą produkcję, a zrobiłem to nie ze względów ideologiczno-patriotycznych, czy też finansowych, ze względów praktycznych. przed zamówieniem chciałem sprawdzić jaki dokładnie łącznik znajduje się w moim autku (było jak napisałem w poprzednim poście). Jak już odkręciłem koło postanowiłem oczyścić i sprawdzić śruby. Odkręcanie okazało się katorgą (a chciałem jedynie ruszyć nakrętki). dlatego zdecydowałem się na rodzimą produkcję, w której "Sworznie posiadają gniazdo na klucz płaski, aby skontrować podczas dokręcania nakrętki. Wówczas sworzeń nie obraca się. Inne łączniki posiadają gniazdo na klucz imbusowy...". I to był trafny wybór, bo nakrętki mimo kilkudniowej penetracji wd40 nie chciały się poddać. O ile dolna jeszcze ustąpiła, to w przypadku górnej po kilku obrotach gniazdo na klucz imbusowy uległo dezintegracji i w ruch musiała pójść szlifierka.
Sam łącznik wydaje się być solidny, więc mam nadzieję trochę posłuży, a jak będzie konieczny demontaż to pójdzie łatwiej niż z tym, który miałem wcześniej. Za rok dam znać jak się sprawdza rodzima myśl techniczna przeznaczona jak zapewnia producent na rodzime dziury w drogach .
Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 1047 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź/Wrocław Posiadane auto: Honda Jazz II 2005 1.4 182k [Aral 10W40, Mobil 5W50, Amsoil 0W30, Millers CFS 0W20, Millers XF 0W20, Millers CFS 0W20]; Hyundai Tucson 2.0 CRDI
Piwa: 5/0
Wysłany: Pią 09 Lis 2018, 08:45
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Łącznik stabilizatora
Zmieniłem łączniki stabilizatora.
Waham się między lemforderem i moogiem, poszły lemfordery. Potem okazali się że jeszcze jeden słaby i mechanik włożył yamato. Wujek więc sprawa delikatna. Jakie macie opinie:
http://civicklub.pl/forum/archive/index.php/t-142546.html
PS. Inne, krzywe H _________________ SstarWines
Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 1047 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź/Wrocław Posiadane auto: Honda Jazz II 2005 1.4 182k [Aral 10W40, Mobil 5W50, Amsoil 0W30, Millers CFS 0W20, Millers XF 0W20, Millers CFS 0W20]; Hyundai Tucson 2.0 CRDI
Piwa: 5/0
Wysłany: Pią 09 Lis 2018, 18:40
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Łącznik stabilizatora
Przy setce po wymianie łączników stabilizatora bije przy hamowaniu na kierownicy. Obstawiacie opony czy te łączniki? Co mogło się stać? _________________ SstarWines
Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 1047 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź/Wrocław Posiadane auto: Honda Jazz II 2005 1.4 182k [Aral 10W40, Mobil 5W50, Amsoil 0W30, Millers CFS 0W20, Millers XF 0W20, Millers CFS 0W20]; Hyundai Tucson 2.0 CRDI
Piwa: 5/0
Wysłany: Pią 09 Lis 2018, 20:35
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Łącznik stabilizatora
Searcher napisał:
Łączniki nie za wiele maja wspólnego z biciem, szukaj dalej... opony, ciężarek odpadł?
Dzięki za trop. Zaraz zmieniam na zimówki i może będzie lepiej. Łączniki wg mnie miały wpływ na zwartosc prowadzenia auta, teraz nie mam już wrażenia że woze kilka metrów ziemniaków na pace;-) _________________ SstarWines
Dołączył: 25 Sie 2010 Posty: 4370 Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole/opolskie Polska Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
Wysłany: Sob 10 Lis 2018, 16:23
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Łącznik stabilizatora
Jeżeli chcesz być pewien czy to była wina kół, felg itp. to zobacz dokładnie na te tego czy rzeczywiście jest tam np. ten ciężarek. Ewentualnie wygięcie felgi. _________________ Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO.Kupiłeś jazza przeczytajAkcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl www.kotekmruczek.cba.pl
Zdecydowałem się na rodzimą produkcję, a zrobiłem to nie ze względów ideologiczno-patriotycznych, czy też finansowych, ze względów praktycznych. przed zamówieniem chciałem sprawdzić jaki dokładnie łącznik znajduje się w moim autku (było jak napisałem w poprzednim poście). Jak już odkręciłem koło postanowiłem oczyścić i sprawdzić śruby. Odkręcanie okazało się katorgą (a chciałem jedynie ruszyć nakrętki). dlatego zdecydowałem się na rodzimą produkcję, w której "Sworznie posiadają gniazdo na klucz płaski, aby skontrować podczas dokręcania nakrętki. Wówczas sworzeń nie obraca się. Inne łączniki posiadają gniazdo na klucz imbusowy...". I to był trafny wybór, bo nakrętki mimo kilkudniowej penetracji wd40 nie chciały się poddać. O ile dolna jeszcze ustąpiła, to w przypadku górnej po kilku obrotach gniazdo na klucz imbusowy uległo dezintegracji i w ruch musiała pójść szlifierka.
Sam łącznik wydaje się być solidny, więc mam nadzieję trochę posłuży, a jak będzie konieczny demontaż to pójdzie łatwiej niż z tym, który miałem wcześniej. Za rok dam znać jak się sprawdza rodzima myśl techniczna przeznaczona jak zapewnia producent na rodzime dziury w drogach .
Witam. Panowie pytanie mam. Jestem po wymianie łącznika.W serwisówce jest opisana procedura wymiany łącznika i wynika z niej że dokręcany łącznik powinien być przykręcany z dociążonym kołem.
Pytam ponieważ mechanik przykręcił łącznik na podnośniku kiedy koło nie było dociążone.Po wymianie dalej hałasuje tak samo.Może ktoś z panów sam wymieniał łącznik i może się wypowiedzieć czy dociążamy koło czy jest to bez róznicy ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.