Witam ! Co prawda wczoraj napisałem o napotkanej w tym forum dyskusji : http://honda.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=248779 ale jeszcze raz zachęcam do jej przeczytania, bo chyba nareszcie po 5 latach uporam się z problemem obrotów. Pamiętam jak kupowałem swoją hondę , sprzedający informował mnie , że do tej pory rozrząd wymieniał w ASO ale teraz zlecił to mechanikowi z sąsiedztwa bo zależało mu na czasie lecz prawdopodobnie coś przestawił bo silnik stracił stabilność obrotów. Nie przykładałem do tego uwagi ponieważ jest mój pierwszy SUV i falowanie przypisałem niesprawności jakiegoś podzespołu. Kolejne wymiany również zlecałem mechanikom , którzy najwyraźniej kierowali się znakami....... Wymieniłem przewody, świece, przepustnicę, zawór boczny podcisnieniowy i jeszcze trochę rzeczy..... wydałem ok tysiąca ale bez efektu. Powyższa dyskusja otworzyła mi oczy i powiązała pewne fakty. Mam nadzieję , a raczej twierdzę , że po takim zabiegu wszytsko wróci do normy. Silnik jednym słowem ma wadę produkcyjną o czym wie tylko ASO ale nikt tu o tym się chwali i ten jeden ząbek robi całe zamieszanie. Zatem wszystkim załamanym z tego powodu , życzę szczęścia i - proszę - nie pakujcie się w koszty , lecz spróbujcie ustawić rozrząd jak to opisał kolega w linku podanym powyżej......... Nie pisze nowego postu lecz będę kontynuował powyższy temat. Byłem u mechanika ale , wyśmiał mnie udawadniając, że znaki producenta są po to , żeby się nimi sugerować, czyli rozkręciliśmy , zobaczylismy i zakręciliśmy . Nic nie chciał przerabiać bo wg niego wszystko jest tak jak książka pisze. Ze swojej strony zamykam dyskusję bo pomysły się wyczerpały . Pozdrawiam
witam w mojej hondzie benzyna bez gazu walcze z obrotami silnika od roku i tak po kolei najpierw skakaly zdiagnozowalem dwie rzeczy lewe powietrze z peknietego weza od wody i przekaznik napiecia -wymienilem nowy problem na jalowym dodaje gazu obroty spadaja ale robia pause na 1500 postoja i spadaja do normalnych 600 wymieniona przepustnica oleje filtry brak bledow w kompie dalej na luzie obroty nie 1500 tylko 1300 i chwile po zatrzymaniu elegancko na 600 , nie skacza tylko jakby z opoznieniem dzialaja spawdzalem przez kompa przepustnica domyka sie temperatura perfekt NIE MAM JUZ POMYSLU MOZE KTOS DORADZI, PROSZE
Powiem Ci że sam też wciąż walczę. Kolega który przesłał mi zdjęcia z przestawionym rozrządem wyjaśnił że już jest ok, bo to przestawienie wynikało z wypalonego zaworu . Robił głowicę i wszystko się wyjaśniło . Po remoncie jest ok.Rozrzad już ustawiony właściwie i jak napisał zeeuss, wszystko chodzi jak w zegarku. U mnie wg opinii kilku mechaników jest coś z elektroniką którą steruje położeniem przepustnicy. W najbliższym czasie wybieram się do prawdziwego znawcy w tym temacie. Pozdrawiam
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2, 3
Strona 3 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda CR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.