Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 339 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Hyundai Tucson JM 2009
Piwa: 6/6
Wysłany: Pią 30 Mar 2012, 20:26
Temat postu:
Re: ( Honda CR-V ) Honda CR-V problemy z obrotami
trudno zatem coś mądrego ci doradzić, chyba musisz zacząć od podłączenia pod kompa. Przy takich anomaliach napewno coś pokaże... _________________
^^^instrukcja CR-V PL^^^
Moj problem polegal na tym ze po odpaleniu silnik startowal jak traktor, wskakiwal na 1800-2000 obrotow. Pozniej spadal na 800-900. Troche przy temtez zaczynal dymic.
Szok. Uszczelka mi poszla!!! etc etc...
Rozwiazanie banalnie proste. Okazalo sie ze "w sytemie wydechowym" bylo ok 1,5l wody. Bo dlugi. A na krotkich dystansach nie ma szans aby taka ilosc nagrzala sie i wydostala w postaci pary. Mechanik stwierdzil ze musi byc w tego typach samochodow ujscie, gdzies na wydechu. No i zrobil dziurke. Wylecialo, jak to okresli, 3 pinty wody.
Wszystkie opisy, ktore podajecie, brzmia dla mnie jak: woda dlawi silnik, ten sie podkreca aby przeszkode usunac. Jak usunie to jest "normalnie" do nastepnego odpalenia.
pozdr
ps.
ewentualne wszystkie inne opisane objawy, wg mnie, pojawily sie po probach naprawy (wezyki, regulacje etc...)
Witam. Temat co prawda zamilkł ale mam pytanie czy komuś z kolegów udało się usunąć na stałe problem falujacych obrotów. U mnie wszystko bylo ok do obecnej wiosny. Teraz coś się stało i jak nie rozgrzeje silnika na postoju co najmniej przez kilka minut to po wyjechaniu na trasę na pierwszym skrzyżowaniu obroty spadają i gaśnie . Dzisiaj musiałem odpiąć zasilanie potencjometra przepustnicy bo nie szło jechać. Jeśli ktoś może pomóc, będę bardzo wdzięczny bo jak do tej pory aż pięciu mechaników poddalo się.
Dołączył: 28 Gru 2007 Posty: 234 Skąd jesteś (miejscowość / region): Polska Posiadane auto: Mitsubishi Outlander 3.0 v6
Piwa: 24/1
Wysłany: Pią 18 Maj 2018, 12:38
Temat postu:
Re: ( Honda CR-V ) Honda CR-V problemy z obrotami
Witam.
Miałem taki problem. Jak dla mnie to zły luz zaworów. Hania ma to do siebie, iż gaz wypala gniazda zaworów i kończy się regulacja. Ale o tym poszukaj u mnie na forum, już o tym pisałem.
Pozdrawiam
Tak jak poradził mi gepard007 ,kilka dni temu , postanowiłem od nowa wyregulować gaz, zawory, wymienić świece, wyczyścić boczny zawór podciśnienia i przepustnicę . Zleciłem to mechanikowi gazownikowi i w mojej obecności (zajęło to kilka godzin) dokonał powyższych regulacji , napraw i wymian. Wszystko jest ok , hondzia idzie jak strzała, oprócz obrotów , które raz trzymają 800obr na jałowym biegu a raz spadają do zera i silnik gaśnie. Nawet przy odłączonym zasilaniu potencjometra położenia przepustnicy silnik lubi zgasnąć . Obroty wciąż falują . Nie wiem co jeszcze można wymienić , wyczyścić lub naprawić żeby wszystko było ok. Jak na razie walczę bezskutecznie. Pozdrawiam
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 359 Skąd jesteś (miejscowość / region): Europa Zachodnia Posiadane auto: Honda CR-V 2.0 i-VTEC 2007
Piwa: 21/2
Wysłany: Czw 24 Maj 2018, 10:12
Temat postu:
Re: Gaśnięcie silnika po zdjęciu nogi z gazu
qucia napisał:
... Nie wiem co jeszcze można wymienić , wyczyścić lub naprawić ...
A nie mozna by tak przed wymiana zrobic porzadnej diagnostyki poprzez podglad parametrow pracy silnika przez zlacze OBD2? Przeciez jesli cos zle funkcjonuje, to mozna to wylapac, analizujac wskazania poszczegolnych sensorow bo przeciez po to zostal ten system stworzony. Ach ci mechanicy wymieniacze.
Pozdrawiam. _________________ Zdradzilem Renie dla Hondzi!
Witam !Dzięki ,,slapas'' z poradę. Diagnostyka była robiona i mechanik od LPG powiedział tylko , że jest kłopot z potencjometrem położenia przepustnicy ale nie odpowiedział mi , co mam zrobić ? Kupić nowy czy ponownie adoptować stary , czy jeszcze coś innego ...czy mogę sam to zrobić ..... no i tak się bujam. Dzisiaj rano przed wyjazdem do pracy uruchomiłem 5 minut wcześniej silnik , nabrał temperatury , przełączył się na gaz i w drodze do pracy ani razu przy hamowaniu i zdjęciu nogi z gazu silnik nie zgasł. Po pracy ruszyłem od razu po zapaleniu silnika no i się zaczęło. Każde zdjęcie nogi z gazu oznaczało spadek obrotów do zera i zgaśnięcie silnika. Jutro - w takim razie - grzeję silnik przed wyjazdem bo jako takiego elektromechanika u nas NIET . Może jak będę na urlopie wybiorę się gdzieś dalej do jakiegoś konkretnego znachora Pozdrawiam
W piątek zdemontowalem przepustnicę i boczny zawór powietrza tzw silniczek krokowy. Po wymontowaniu podzespołów wrażliwych na środku czyszczące wszystko zatoplilem na 24h w ON. Wczoraj wszystko skrecilem do kupy i wymienilem potencjometr przepustnicy. Dzisiaj zrobiłem kilkudziesieciokilometrowy test. Obroty są ok. Silnik nie gaśnie. Wg mnie na 100% u mnie falujace obrotu to byla wina niesprawnego potencjometra przepustnicy.
Dołączył: 12 Maj 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podlaskie Posiadane auto: Honda CRV II 2004 2.0
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 20 Cze 2018, 10:52
Temat postu:
podratowanie silniczka krokowego
Hej , zleciłem czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego, po tymże zabiegu obroty szalały góra dół a także utrzymywały się na poziomie 2000 obr na jałowym , zrażony robotą mechanika - przy okazji prawie chłodnicę mi opróżnił , doprałem się do przepustnicy i nie wyciągąjac jej wpuściłem w przestrzeń gdzie jest połączenie z silniczkiem z 8 kropel milite-cu, po tym zabiegu obroty uspokoiły się na tyle, że nie ma wahnieć do 2000 i częściej trzyma normatywny poziom. Także da się jeździć czekam na nowy silniczek, który idzie z Japonii.
Dołączył: 24 Maj 2018 Posty: 8 Skąd jesteś (miejscowość / region): LUBELSKI Posiadane auto: Honda CR-V I 99r 2.0 B+G
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 21 Cze 2018, 11:58
Temat postu:
CR-V I falujące obroty
...no właśnie.... czytałem gdzieś , że po wyczyszczeniu silniczka trzeba go nasmarować ale nie bardzo wiedziałem jak i gdzie ? W sobotę spróbuję się pobawić, bo tak na mój rozum, praktycznie nie ma tam się co zepsuć ........ czy mógłbyś zdradzić ile kosztuje taki silniczek ? Pozdrawiam
Witam. Przyłączam się do pytania: Ile kosztuje taki silniczek krokowy i gdzie go zamówić- jest mi pilnie potrzebny. Pozdrawiam _________________ Dobre auto to sprawne auto...
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2, 3Następny
Strona 2 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda CR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.