Witam witam.
Jestem niebywale zadowolonym właścicielem Hondy HR-V - wersja pięciodrzwiowa, 105KM D16W1, rocznik 1999.
Nie ciśnie mnie specjalnie żeby silnik "podkręcić" do 125 koni mechanicznych ale tak na przyszłość chciałbym wiedzieć czego bym potrzebował aby przekształcić D16W1 w D16W5.
Wiem, że konieczna jest wymiana głowicy. Czy trzeba zmienić coś jeszcze?
Najlepiej by było jakby ktoś napisał tu wszystkie części które trzeba wymienić.
Z góry dzięki.
A kabelek lub dwa do zaworu VTEC doprowadzić? Ciekawe czy sondy lambda były tele samo zyłowe? No i czy czujnik położenia walu w tym samym miejscu. _________________ Było: ED7>EJ7>MB9>GA3
Teraz: GH4>EC8+
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda HR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.