Witam wszystkich.
Mam pewien problem z moją Hondą HR-V. Polega on na tym, że gdy silnik jest rozgrzany i wrzucony jest luz obroty zamiast trzymać się w jednym miejscu to falują sobie pomiędzy 500-1000 rpm i silnik chce gasnąć. Nie dzieje się tak kiedy silnik jest zimny i obroty w spoczynku są trochę wyższe. Wyczytałem gdzieś, że może to być wina silniczka krokowego ale chciałbym się na wszelki wypadek tu zapytać.
Jak myślicie, co tu może być winowajcą?
Pozdrawiam
Ja bym sprawdził układ dolotowy. Miałem kiedyś taki przypadek i przyczyną była skruszała guma pomiędzy filtrem, a przepustnicą. Łapała lewe powietrze i nie mogła prawidłowo działać przez to przepustnica. Ewentualnie przepustnica wymaga przeczyszczenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda HR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.