Ściągasz obudowę, jest na zatrzaskach więc wystarczy umiejętnie szarpnąć. Pod obudową masz dojście do dwóch śrubek po bokach zegarów, odkręcasz je najlepiej śrubokrętem z magnesem. Później odchylasz zegary górą do siebie i wypinasz taśmę na górze. Później możesz odchylić mocniej i wymienić żarówki, ew. możesz wyjąć całe zegary by mieć lepszy dostęp. Trochę trzeba z tym pokombinować, ale da się bez zdejmowania kierownicy.
mam po lifcie 2004 , wczoraj zdejmowałem , ja podważam płaskim śrubokrętem na rogach na dole , potem delikatnie na środku i na górze, liczniki przykręcone są na 2 śruby na dole i 2 górze , kierownice na maksa do dołu i po odpięciu kostek trzeba kombinować. jak będziesz składał to pamiętaj żeby przycisk do zmiany wyświetlania przebiegu wyciągnąć. środkowej konsoli nie rozbierałem ale też mnie to czeka _________________ pozdrawiam
wydech
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda HR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.