Z moim układem wspomagania coś jest nie tak. Zaczęło się koło grudnia. Przy odpalaniu czasem było słychać dziwne szurnięcie. Trwało dosłownie ułamek sekundy. Pewnego dnia gdy samochód stał na dworze (na codzień jest garażowany) , po odpaleniu to szuranie było bardzo intensywne i trwało na oko około minuty. Przy gazowaniu dźwięk się nasilał. Myślałem, że to pasek i wymieniłem lecz nie pomogło. Jakiś czas później również gdy stał na mrozie po odpaleniu zaczela buczeć kierownica. Podczas postoju przy kręceniu buczała, nie wiem czy podczas jazdy również buczy bo praca silniką ją zagłusza. Z tym buczeniem stało się dwa razy, przy takich samych warunkach atmosferycznych. Również zaobserwowałem zmianę w sile wspomagania. Czasem kierownica chodzi bardzo lekko, jakby wspomaganie było dużo inwensywniejsze. Nie wiem czy to pompa pada, lecz chcę zacząć od tymiany płynu wspomagania. Tamten dziwnie śmierdzi jak wykręcam korek i ma bardzo mało widoczny jasny korzuch. Nie wiem jednak jak do końca się za to zabrać. Od zbiorniczka odchodzą dwa przewody ( jeden jest też strasznie zgięty, nie da rady go wyprostować, aby zbiorniczek znajdował się w jego miejscu zamontowania). Czy wystarczy, że wypnę przewód w miejscu zaznaczonym na czerwono i stamąd zgarnę wyciekający olej? Zamieszczam zdjęcia ze zbiorniczkiem i przewodami.
Dołączył: 18 Sie 2015 Posty: 19 Skąd jesteś (miejscowość / region): kraków Posiadane auto: honda hrv
Piwa: 4/0
Wysłany: Nie 18 Lut 2018, 13:54
Temat postu:
Re: ( Honda HR-V ) Wspomaganie buczy i trze
Masz zbiorniczek z innego auta - to nie jest zbiornik HRV. Przewody są wygięte, bo nie były przeznaczone do pompy po tej stronie. A jak są wygięte, to płyn nie dochodzi do pompy i pompa w czasie pracy zasysa powietrze (taka jest siła pompy). Kup za 20zł oryginalny zbiorniczek z przewodem i będzie ok. Lokalizacja jak widzę ok (też Kraków) - no a ja mam taki zbiorniczek, tylko leży u mamy w składziku z resztą różnych różności i niestety nie będę tam jechał przez najbliższy tydzień. Musisz szybko szukać na szrotach bo jeździć tak nie można.
Rozumiem, w takim razie kupię zbiorniczek. Nie jestem pewny jak to dokładnie zrobić to zapytam Czy w pierwszej kolejności wypiąć oba przewody ze zbiorniczka i spuscic z nich caly olej jaki sie da, nastepnie podpiac nowy zbiorniczek, wlać nowy olej, odpalić silnik i przy odkręconym korku odpowietrzyć układ kręcąć do oporu w lewo i prawo kierownicą i w międzyczasie dolewać oleju aż ustanie pobieranie go?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda HR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.