Czy uporał się już ktoś z problemem instalowania aplikacji w Honda Connect...?!
Pytam, bo jak nagram na Pendrive jakąkolwiek aplikację i będzie ona pod nazwą: HondaAppCenter_A1
- to i tak nic nie zmienia i przycisk Instaluj jest nie aktywny - szary, zamiast aktywny - biały.
Ogólnie staram się wgrać Yanosika - może ktoś już to zrobił.
Chrome i Google Mapa już wgrałem i działają w trakcie jazdy... Yanosika nawet wgrać nie mogę!?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda CR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.