Honda

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Honda HR-V ) Honda hrv "dławienie się silnika"



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda HR-V ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cwani95

Czytelnik



Dołączył: 02 Wrz 2017
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice wrocławia
Posiadane auto: honda hrv 1999 1.6
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 02 Wrz 2017, 16:28
Temat postu:

Honda hrv "dławienie się silnika"


Witam. Nie znam się na profesjonalnych nazwach problemu więc opiszę co mi się dziś przytrafiło.
Odpaliłem auto nic dziwnego się nie stało. Po chwili ruszyłem i zauważyłem że auto słabo reaguje na pedał gazu( dzieję się tak na LPG oraz czasami potrafi nawet na benzynie). Po chwili przełączyłem na LPG i dla testu wcisnąłem pedał gazu maksmalnie jak można i auto słabo zareagowało( doszło do 2000tys obrotów i zaczęło się dławić i szarpać) Sprawdziłem to jeszcze raz lecz stopniowo zwiększałem obroty w samochodzie, efekt ? auto lekko szarpało lecz nie tak mocno jak przy mocnym dodaniu gazu. Spotkał się ktoś z takim problemem ? Co to może być ? Auto postawie do mechanika dopiero w poniedziałek , wiec myśle że szybciej tutaj dostane odpowiedz Very Happy Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.

Edit: druga sprawa. Dosyć często paruje mi auto. Słyszałem że trzeba wymienić filtr "kabinowy?" Gdzie zakupie taki filtr do mojej hani oraz gdzie on się znajduje zeby wymienic.
Powrót do góry
forever1234

Debiutant



Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 19
Skąd jesteś (miejscowość / region): kraków
Posiadane auto: honda hrv
Piwa: 4/0
Wysłany: Nie 03 Wrz 2017, 13:35
Temat postu:

Re: ( Honda HR-V ) Honda hrv "dławienie się silnika"