Honda

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Honda Accord ) 2.2 i-Dtec wymiana wtryskiwacza, "check engine", utrata mocy



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda Accord ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
guit

Czytelnik



Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Lublin
Posiadane auto: CRV III 2.2 i-Dtec
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 02 Kwi 2017, 13:49
Temat postu:

2.2 i-Dtec wymiana wtryskiwacza, "check engine", utrata mocy


EDIT: Prośba do adminów o przeniesienie mojego posta do działu Problemy techniczne, Honda CRV, lub najlepiej w miejsce, gdzie więcej osób może ten post przeczytać, bo to może mieć bardziej związek z samym silnikiem niż konkretnym modelem Hondy. Dzięki!

Cześć,
posiadam Honde CRV z silnikiem 2.2 i-Dtec (2010). Auto ma przejechane 230 tys. km. W listopadzie zeszłego roku uległo wypadkowi (była wymiana zawieszenia przodu, lewa strona). Ze względu na różne problemy formalno-prawne samochód stał nieodpalany na dłużej blisko 4 miesiące. Po złożeniu zostało odpalone i objaw trzęsącego silnika z przenoszeniem drgań na kierownicę został finalnie zdiagnozowany jako "lejący" wtryskiwacz (choć serwis Hondy twierdził, że to dwumas). Po podłączeniu komputera wyszły następujące parametry wtryskiwaczy (w takiej kolejności):
1. 1,0 mg
2. 0 mg
3. 0 mg
4. 2,0 mg
Odczyt z sytemu Delphi pokazał błąd P0304.
Po wymianie 4 wtryskiwacza (jego podkładka mosiężna była po prostu wypalona!) drgania się uspokoiły (aczkolwiek mam wrażenie, że czasem czuję jakieś minimalne - nie zawsze). Zanim został zakodowany nowy wtryskiwacz, oczywiście dalej miałem kontrolkę "check engine". A w trakcie jazdy pojawił się moment, kiedy auto utraciło zupełnie moc, do jego kolejnego odpalenia.
Po zakodowaniu wtryskiwacza i przejechaniu króciutkiego odcinka (ok. 1 km), znowu pokazał się "check engine", znowu P0304! Nowe parametry po zmianie wtryskiwacza wyglądają następująco:
1. 1,5 mg
2. 0 - 1.0 mg,
3. 0 mg
4. 0 mg

Po tym ostatnim skasowaniu błędu, "check engine" już się nie zapalił, choć przejechałem dopiero ok. 20 km. Natomiast dzisiaj miałem znowu utratę mocy, musiałem odpalić ponownie silnik, parametry wróciły do normy.
Czy jest w tym jakaś prawidłowość, coś co powinienem sprawdzić? Może podczas wymiany wtryskiwacza coś zostało uszkodzone, nie do końca wpięte i powoduje taki objaw?
Wszystkich tych objawów nie doświadczyłem przed wypadkiem.
Zamierzam pójść za ciosem i wymienić również pierwszy i może drugi wtryskiwacz.

Liczę na Wasze sugestie i podpowiedzi,
Dzięki!

Pozdrawiam,
Zbyszek
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda Accord ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Honda Accord »

Opinie o samochodach Honda Accord - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Honda Accord ) Porady, problemy techniczne


Hondae

115 000

2022r.

6 500 km

małopolskie

HondaCR-V

23 900

2009r.

275 000 km

kujawsko-pomorskie

HondaCivic

85 990

2021r.

16 000 km

śląskie

HondaHR-V

74 990

2018r.

52 000 km

śląskie

HondaAccord

39 900

2010r.

159 000 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System