Honda

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Honda Jazz ) Honda Jazz - zużycie oleju


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ecc83el84

Czytelnik



Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice
Posiadane auto: Honda Jazz
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 22 Lut 2017, 16:49
Temat postu:

Honda Jazz - zużycie oleju


Hej, witajcie Smile

Jeżdżę od ok 2 lat Honda Jazz 1.4 (2005), autko używane ma przebieg ponad 170tyś km (przebieg raczej realny z czego ja nabiłem ok 20tyś). Z samochodu jestem bardzo zadowolony ale ciekawi mnie jak u was wygląda "spalanie" oleju, bo u mnie zużywa 1litr oleju na 2500~3000km w zależności od stylu jazdy, nie wiem czy to normalne czy "coś się dzieje"?
Powrót do góry
mati-jazz

Dyskutant



Dołączył: 10 Sie 2016
Posty: 70
Skąd jesteś (miejscowość / region): podkarpacie
Posiadane auto: Jazz 1.4 2002
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 22 Lut 2017, 18:56
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) Honda Jazz - zużycie oleju


U mnie od wymiany, która miała miejsce przed zimą, ok. 3000km temu nie ubyła ani kropla. Stan oleju sprawdzam zawsze w tym samym miejscu na podwórku, więc nie mam żadnych przekłamań związanych z nierównością terenu. Od wymiany trzyma mi stan ok. 2mm od górnej kreski. Olej Shell 5W30
Powrót do góry
jurand55

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Mar 2015
Posty: 109
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazury
Posiadane auto: Honda CR-V, 2,0 rocznik 2013
Piwa: 2/4
Wysłany: Sro 22 Lut 2017, 20:06
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) Honda Jazz - zużycie oleju