Witam mam Honda frv 1.8 z 2009 roku. Samochód czasem szarpie w różnym zakresie. Często różnie przyspiesza raz dynamicznie a czasem czuje jakby ospały. Jak mam około 6-7 litrów benzyny w baku to kiedy jadę dość długim łukiem
W prawo to bardzo odczuwalnie przerwa. Gdy na tym łuku w prawo dam do 4-5 tys obrotów to się dławi. Najczęściej szarpie do 3 tyś. Wymieniłem filtr na org. Regulowane zawory wymieniłem świece. Czy może to być pompa. Nie chcem wydawać kasy bez sensu. Jak można to sprawdzić
Pierwsze co bym zrobił na Twoim miejscu to przeczyścił bym przepustnicę, bo wygląda to na złą mieszankę jeśli przepustnica będzie przeczyszczona, a problem nie ustanie to również szukałbym nieszczelności w układzie dolotowym. Przepustnicę dasz radę wyczyścić sam w godzinkę, góra dwie i na początek obejdzie się bez mechanika.
Dolot ma ogólnie dużo do równej pracy silnika. Mogło to być przyczyną, ale jeśli nie pomogło to wydaje mi się że masz jakieś nieszczelności w układzie paliwowym ew. węże są pozapychane. Spróbuj płynnie na postoju wkręcać go na wyższe obroty i sprawdź czy tak się dzieje, czy są jakieś skoki.
No Oki tyle czemu nie mówisz nic o pompie. ja chciałem się tylko jej czepiać. Czym mniej paliwa to bardziej podatny na szarpniecia. Na łuku w prawo jak mało paliwa i np. Mocno depne to mnie odetnie około 4-5 tys.
Ja uznaję zasadę że zawsze trzeba zacząć od tych najprostszych i najtańszych rzeczy bo często usterkami są właśnie takie [cenzura]ły. Dla przykładu napiszę że jak grzało mi się auto wymieniłem termostat, chłodnicę, czujniki temp.m węże i nic nie pomogło... a okazało się że przewód masowy był już skorodowany i słabo łączył... Głupia [cenzura]ła za 30PLN która niby nie miała nic wspólnego z grzaniem się ... a jednak.
Pompa paliwa może być przyczyną jednak były by problemy częściej niż tylko dławienie się na zakrętach, bardziej prawdopodobne że przepuszcza Ci zawór zwrotny na przewodzie paliwowym przez co nie może uzyskać odpowiedniego ciśnienia.
No Oki. Będę po świętach mierzyć ciśnienie paliwa. Powiedz czy jak zawór zwrotny jest uszkodzony to też będzie pokazywać spadki ciśnienia. Jak byś mógł to napisz lub wyślij fote gdzie jest ten zawór zwrotny. Nie znam hondy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda FR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.