jak w temacie proszę o info jak dostać się do zegarów w HRV z 2003r. prawdopodobnie mam spalone żarówki od podświetlenia obrotomierza, kontrolki check engine i cyfrowego wyświetlacza przebiegu. Czy ta plastikowa srebrna ramka wokół zegarów jest mocowana na zatrzaskach i trzeba mocno szarpnąć, czy może coś trzeba porozkręcać?
Raczej na pewno masz spalone żarówki , miałem podobnie, ramka jest mocowana na zatrzaskach.
Włożyłem delikatnie płaski śrubokręt i delikatnie podważałem i wyszło. jak będziesz montował z powrotem ramkę to zwróć uwagę na przycisk od przebiegu lubi się chować pod ramkę [/list] _________________ pozdrawiam
wydech
Temat przerabiałem wielokrotnie, pierwsza osłona jest na zatrzaski, najlepiej zacząć ściąganie od góry. Później trzeba odkręcić dwie (o ile pamiętam) śrubki po bokach zegarów -dobrze wziąć śrubokręt z magnesem bo śrubki mogą wpaść w szczelinę. Po odkręceniu śrubek należy odsunąć górę zegarów i wypiąć dwie taśmy. Później trzeba trochę pokombinować aby zegary przełożyć przez kierownicę. Żarówki wymienia się od tyłu przekręcając obudowę.
W swoich zegara przerabiałem tarcze i podświetlenie już dwa razy, raz na zielone, a aktualnie mam niebieskie.
Trochę jak w samolocie ale na żywo o wiele ciekawiej to wygląda.
ok a jak się dostać do żarówek pokrętła prędkości dmuchawy i regulacji temperatury ?
i mam jeszcze jedno pytanie gdzie dostać żarówkę od podświetlenia licznika w kształcie grzybka tak ja chyba należy nazwać i co ona oświetla ? _________________ pozdrawiam
wydech
dzięki za podpowiedzi, jungu - podświetlałeś diodami?
wydech1 - właśnie się zastanawiałem nad dostępnością tych żarówek, od stopu na szybie nieźle kosztowała a na stacjach nie wiedzieli co to
oleje do skrzyni i mostu kupowałem na allegro u http://allegro.pl/show_user.php?uid=4490657 dealer hondy, mogę polecić i myślę, że w razie czego oryginalne żarówki będzie można zamówić u nich.
Zarówno aby dostać się do zegarów jak i podświetlania pokręteł od nawiewu (klimatyzacji) trzeba zdjąć plastikowe ramki (osłony). Do zegarów podważamy ramkę od spodu (od podstawy). Tylko nie na chama, bo zaczepy trzymają od góry. Potem odkręcamy chyba 3 śruby mocujące zegary i "mykiem" wyciągamy zegary uprzednio odpinając z tyłu taśmę zasilającą (2 sztuki). Do nawiewów dostajemy się najpierw demontując ramkę na samej górze (ta wokół radia). Potem trzeba poodkręcać śruby mocujące i wyciągnąć panel z nawiewem (tu czasem jest problem, bo zawadza o dźwignię hamulca ręcznego. Trzeba umiejętnie pokombinować i wychodzi). Zmieniamy żaróweczki i szystko montujemy w odwrotnej kolejności. Optymalnie to mieć serwisówkę, w której na rysunkach wszystko jest gdzie są zaczepy, gdzie mocowania, itd.
Tak, CR-V ma reczny pionowo przy prawym kolanie. Trzeba panel wyjac omijajac sprytnie dzwignie hamulca, bo mozna zlamac naroznik obudowy panela z tworzywa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda HR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.