Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kétrzyn Posiadane auto: Honda CRV III 150 KM Diesel
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 23 Mar 2016, 17:14
Temat postu:
Kontrolka PGM FI
Witam serdecznie
Od pewnego czasu mam problemy z kontrolką PGM FI
Badając układ elektroniki mam błąd P0181 błąd czujnika temperatury paliwa
Problem ten znika kiedy wykasuję usterkę a pojawia się w momencie kiedy uruchomię silnik po długim postoju " na zimno" po kilku minutach pracy silnika kontrolka PGM FI znów się zapala , ponownie błąd wykasuję i jest wszystko w porządku, aż do ponownego uruchomienia silnika po długim postoju gdy jest zimny.
Temperatura podczas uruchomienia silnika jest około 2- 4 C
Zrobiłem taki test.
Uruchomiłem silnik z rana na krótki czas , wyłączyłem zapłon i uruchomiłem ponownie błąd się nie pojawia.
Proszę szanownych kolegów o poradę
- gdzie szukać przyczyny
Honda Olsztyn rozkłada ręce i proponuje wymianę pompy .
Witam - od kilku dni mam problem - po przekroczeniu 2000 obrotow wlacza mi sie kontrolka PGM-FI i auto traci moc - silnik wchodzi w tryb pracy awaryjnej, jazda mozliwa jest tak by nie przekraczac 2000 tys/obr ale wtedy zdarza sie ,ze silnik raz na jakis czas ( po kilkunastu kilometrach ) " zadlawi" sie tzn. gwaltownie lekko przychamuje a zdarza sie ,ze nawet zgasnie - dzwonilem do serwisu i mechanik zapytal mnie o wymiane filtra paliwa sugerujac ,ze moze byc to przyczyna - nadmieniam ,ze paliwo zalewam na znanych mi stacjach i do tej pory bylo ok. teraz wymienie filtr i zobaczymy - czy po wymianie filtra konieczne jest skasowanie bledu ? i jak to zrobic ? - podobno mozna przez odlaczenie na kilka minut bezpiecznika zasilajacego radio lub tablice rozdzielcza : to info zaczerpniete z forum hondy - czy moze ktos spotkal sie z podobnym problemem i moglby udzielic porady ? : Honda CRV III 2,2 iCTDi 2008 rok
Witam ponownie - dokonalem wymiany filtra paliwa ( duzy z tym klopot ),musialem zdemontowac filtr powietrza,akumulator i jego podstawe by dostac sie do metalowej puszki okalajacej filtr ale po wymianie efekt zapalania sie lampki PGM-FI po przekroczeniu 2000 obr nie wystepuje ,po zalaczeniu akumulatora wskaznik spalania paliwa nieco wariowal bo pokazywal na wolnych obrotach nawet spalanie na poziomie 16 l/100 a podczas jazdy na biegu mialem wrazenie ,ze spalanie nieco "plywa" ale pozniej wszystko mam wrazenie wrocilo do normy tak .ze teraz nie wiem czy efekt potrzeby programowania komputera po odlaczeniu akumulatora poprzez czekanie az silnik zagrzeje sie do zalaczenia wentylatora a poznie jazdy ostrej na wyzszych obrotach jest potrzebny .teraz spalanie srednie jakie mi pokazuje w cyklu miejskim jest na poziomie 7,1-7,3 l/100 km,silnik swobodnie przekracza 2000 obr choc mam wrazenie ,ze przy gwaltownym wcisnieciu gazu silnik ma takie lekkie "zadlawienie - przyduszenie sie " i dopiero po chwili nabiera mocy - czy moze ktos wie czego to moze byc przyczyna ? moze turbina nawala lub jej oprogramowanie ?
w hondach chyba nie trzeba adaptować nic po odłączeniu akumulatora należy pamiętać żeby zawsze najpierw odkręcać ujemny a przy montażu zakładamy plus a potem minus tak szybciej wchodzi w ustawienia _________________ FIAT UNO 1.4ieS LPG 333333km
Honda CRV 2.0 LPG 210kkm
Dołączył: 20 Sie 2019 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Internet Posiadane auto: CRV
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 21 Sie 2019, 07:13
Temat postu:
Re: Kontrolka PGM FI
Tomiwifi napisał:
Witam serdecznie
Od pewnego czasu mam problemy z kontrolką PGM FI
Badając układ elektroniki mam błąd P0181 błąd czujnika temperatury paliwa
Problem ten znika kiedy wykasuję usterkę a pojawia się w momencie kiedy uruchomię silnik po długim postoju " na zimno" po kilku minutach pracy silnika kontrolka PGM FI znów się zapala , ponownie błąd wykasuję i jest wszystko w porządku, aż do ponownego uruchomienia silnika po długim postoju gdy jest zimny.
Temperatura podczas uruchomienia silnika jest około 2- 4 C
Zrobiłem taki test.
Uruchomiłem silnik z rana na krótki czas , wyłączyłem zapłon i uruchomiłem ponownie błąd się nie pojawia.
Proszę szanownych kolegów o poradę
- gdzie szukać przyczyny
Honda Olsztyn rozkłada ręce i proponuje wymianę pompy .
Pozdrawiam Tomi
Witam
mam dokładnie takie same objawy
Czy komuś udało się ustalić przyczynę ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda CR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.