Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 633 Skąd jesteś (miejscowość / region): Ostrów Wielkopolski Posiadane auto: Mini Cooper 1.6, Toyota Verso 2.0, MB W204
Piwa: 13/3
Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 1047 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź/Wrocław Posiadane auto: Honda Jazz II 2005 1.4 182k [Aral 10W40, Mobil 5W50, Amsoil 0W30, Millers CFS 0W20, Millers XF 0W20, Millers CFS 0W20]; Hyundai Tucson 2.0 CRDI
Piwa: 5/0
Wysłany: Pon 27 Kwi 2015, 23:46
Temat postu:
Re: inne
Sylpete napisał:
sstar napisał:
A czym powozisz?
Wszystko pozostaje w rodzinie - Accord. Ale zdarza się także mocna Fabia (to nie oksymoron!). No i Jazz, jak małżonka pozwoli. Jazz daje radę!
A jaki Accord? Bardzo mi się podobała jazda próbna Accordem, ładna elastyczność. Dużo gorzej Civic się zaprezentował. A Fabię ma siostra - 1.2 HTP - ma swój moment, kiedy idzie do przodu. Muszę przyznać.
Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 805 Skąd jesteś (miejscowość / region): K-Pax Posiadane auto: Honda Jazz GD1 1.4 i-DSI 2005r.
Piwa: 41/8
Wysłany: Wto 28 Kwi 2015, 00:04
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Jazz, moc i przyspieszenie
To mnie szanowny kolega przeczołgał
Accord VII 2.4. A Fabianka pod maską ma nieśmiertelny, jedyny dobry produkt VW - 1.9 Trzęsie Dymi Irytuje. W lekkiej budzie zawtydza niejeden mocniejszy pojazd. Niespodzianka taka
Ty - biorąc pod uwagę przebiegi i tempo - powinieneś uciułać pieniążków i kupić Legenda. Jak mówią pracownicy ASO: solidny jak czołg. Plus wysokoobrotowe V6 3.5/3.7l.
Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 1047 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź/Wrocław Posiadane auto: Honda Jazz II 2005 1.4 182k [Aral 10W40, Mobil 5W50, Amsoil 0W30, Millers CFS 0W20, Millers XF 0W20, Millers CFS 0W20]; Hyundai Tucson 2.0 CRDI
Piwa: 5/0
Wysłany: Wto 28 Kwi 2015, 03:44
Temat postu:
legend
Sylpete napisał:
Ty - biorąc pod uwagę przebiegi i tempo - powinieneś uciułać pieniążków i kupić Legenda. Jak mówią pracownicy ASO: solidny jak czołg. Plus wysokoobrotowe V6 3.5/3.7l.
Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 633 Skąd jesteś (miejscowość / region): Ostrów Wielkopolski Posiadane auto: Mini Cooper 1.6, Toyota Verso 2.0, MB W204
Piwa: 13/3
Wysłany: Wto 28 Kwi 2015, 13:38
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Jazz, moc i przyspieszenie
Sylpete napisał:
Ty - biorąc pod uwagę przebiegi i tempo - powinieneś uciułać pieniążków i kupić Legenda. Jak mówią pracownicy ASO: solidny jak czołg. Plus wysokoobrotowe V6 3.5/3.7l.
Co to są wysokoobrotowe V6 3.5/3.7 ? To są jakieś inne niż takie zwykłe V6 3.5/3.7, które kręcą się podobnie jak silniczek Jazza do 6,5krpm?
Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 805 Skąd jesteś (miejscowość / region): K-Pax Posiadane auto: Honda Jazz GD1 1.4 i-DSI 2005r.
Piwa: 41/8
Wysłany: Wto 28 Kwi 2015, 17:42
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Jazz, moc i przyspieszenie
przempo napisał:
Co to są wysokoobrotowe V6 3.5/3.7 ? To są jakieś inne niż takie zwykłe V6 3.5/3.7, które kręcą się podobnie jak silniczek Jazza do 6,5krpm?
Moc maksymalna przy 6200 RPM a maks. moment obrotowy przy 5000 RPM. Wnioski oczywiste... Jesli nie - porównaj to z dowolnym innym cywilnym silnikiem klasy 3.5l. Jeśli nadal nic się nie rozjaśnia to pozostają jazdy testowe.
Pomijam fakt, że pytanie o wysokoobrotową charakterystykę silnika na forum Hondy jest słabą prowokacją. Lub dowodem pewnego zagubienia.
Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 633 Skąd jesteś (miejscowość / region): Ostrów Wielkopolski Posiadane auto: Mini Cooper 1.6, Toyota Verso 2.0, MB W204
Piwa: 13/3
Wysłany: Wto 28 Kwi 2015, 18:37
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Jazz, moc i przyspieszenie
Sylpete napisał:
przempo napisał:
Co to są wysokoobrotowe V6 3.5/3.7 ? To są jakieś inne niż takie zwykłe V6 3.5/3.7, które kręcą się podobnie jak silniczek Jazza do 6,5krpm?
Moc maksymalna przy 6200 RPM a maks. moment obrotowy przy 5000 RPM. Wnioski oczywiste... Jesli nie - porównaj to z dowolnym innym cywilnym silnikiem klasy 3.5l. Jeśli nadal nic się nie rozjaśnia to pozostają jazdy testowe.
Pomijam fakt, że pytanie o wysokoobrotową charakterystykę silnika na forum Hondy jest słabą prowokacją. Lub dowodem pewnego zagubienia.
Dowodem całkowitego zagubienia są bzdury które wypisujesz. Silnik Hondy 3.5/3.7l to najnormalniejsze jednostki - prawie każdy silnik benzynowy łacznie z silnikiem Jazza, VW Polo, czy Fiata Panda kręci się do 6,5krpm a nazywanie tych jednostek wysokoobrotowymi jest wynikiem niestety niewiedzy lub ignorancji. I jeszcze jedno - w silniku spalinowym chodzi o to aby moment obrotowy i moc była dostępna przy jak NAJNIŻSZYCH obrotach. Uściślając silnikiem wysokoobrotowym na pewno jest silnik z Hondy S2000 - ten przynajmniej kręci się do 9krpm.
Dołączył: 27 Sie 2012 Posty: 805 Skąd jesteś (miejscowość / region): K-Pax Posiadane auto: Honda Jazz GD1 1.4 i-DSI 2005r.
Piwa: 41/8
Wysłany: Wto 28 Kwi 2015, 19:10
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Jazz, moc i przyspieszenie
Tjaa... Może inaczej: wysokoobrotowa charakterystyka to nie tylko do ilu RPM kręci ale JAK kręci.
Kwestia jak najniższych obrotów - spokojnie, to nie lokomotywa...
Z parametrów podanych przeze mnie jasno wynika, że tam gdzie konkurencja wymięka - J35/J37 czuje się najlepiej. A odcinka przy 7200 RPM. Porównywanie do S2000 jest mocnym nadużyciem, bo niewiele konstrukcji kręci tak wysoko jak F20C.
Pozostaje Ci sprawdzić wysokoobrotową charakterystykę Legenda w praktyce...
Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 1047 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź/Wrocław Posiadane auto: Honda Jazz II 2005 1.4 182k [Aral 10W40, Mobil 5W50, Amsoil 0W30, Millers CFS 0W20, Millers XF 0W20, Millers CFS 0W20]; Hyundai Tucson 2.0 CRDI
Piwa: 5/0
Wysłany: Wto 28 Kwi 2015, 20:09
Temat postu:
silnik
przempo napisał:
Dowodem całkowitego zagubienia są bzdury które wypisujesz. Silnik Hondy 3.5/3.7l to najnormalniejsze jednostki - prawie każdy silnik benzynowy łacznie z silnikiem Jazza, VW Polo, czy Fiata Panda kręci się do 6,5krpm a nazywanie tych jednostek wysokoobrotowymi jest wynikiem niestety niewiedzy lub ignorancji. I jeszcze jedno - w silniku spalinowym chodzi o to aby moment obrotowy i moc była dostępna przy jak NAJNIŻSZYCH obrotach. Uściślając silnikiem wysokoobrotowym na pewno jest silnik z Hondy S2000 - ten przynajmniej kręci się do 9krpm.
Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 1047 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź/Wrocław Posiadane auto: Honda Jazz II 2005 1.4 182k [Aral 10W40, Mobil 5W50, Amsoil 0W30, Millers CFS 0W20, Millers XF 0W20, Millers CFS 0W20]; Hyundai Tucson 2.0 CRDI
Piwa: 5/0
Wysłany: Wto 28 Kwi 2015, 21:09
Temat postu:
legend
nie powiem, żebym się nie napalił na tego legenda i nawet wiem czego bym wówczas słuchał...
[youtube:6c0788d853]http://www.youtube.com/watch?v=UA_iIINZJ-U[/youtube:6c0788d853]
Dołączył: 26 Kwi 2013 Posty: 633 Skąd jesteś (miejscowość / region): Ostrów Wielkopolski Posiadane auto: Mini Cooper 1.6, Toyota Verso 2.0, MB W204
Piwa: 13/3
Wysłany: Wto 28 Kwi 2015, 23:11
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Jazz, moc i przyspieszenie
Sylpete napisał:
Tjaa... Może inaczej: wysokoobrotowa charakterystyka to nie tylko do ilu RPM kręci ale JAK kręci.
Kwestia jak najniższych obrotów - spokojnie, to nie lokomotywa...
Z parametrów podanych przeze mnie jasno wynika, że tam gdzie konkurencja wymięka - J35/J37 czuje się najlepiej. A odcinka przy 7200 RPM. Porównywanie do S2000 jest mocnym nadużyciem, bo niewiele konstrukcji kręci tak wysoko jak F20C.
Pozostaje Ci sprawdzić wysokoobrotową charakterystykę Legenda w praktyce...
To może inaczej - jeśli będziesz miał dwa silniki o tej samej pojemności, mocy i prędkości rpm, ale jeden będzie uzyskiwał max moc przy 4800rpm a drugi przy 6.200rpm, to który Twoim zdaniem będzie zapewniał lepsze osiągi?
Wybacz, ale dyskusja z Tobą to jak bicie głową w mur...najpierw napisałeś, że silnik 3.5/3.7 to jakiś specjalny silnik wysokoobrotowy, po czym jak się okazało, że to żadna rewelacja bo nawet silnik w Pandzie kręci się do podobnych wartości, nagle piszesz o "wysokoobrotowej charakterystyce" która znów sama w sobie jest o kant du..y rozbić. Zeby była jasność, ja nie twierdzę, że silniki Hondy są złe chodzi mi o precyzję Twoich wypowiedzi.
Dołączył: 17 Maj 2013 Posty: 1047 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź/Wrocław Posiadane auto: Honda Jazz II 2005 1.4 182k [Aral 10W40, Mobil 5W50, Amsoil 0W30, Millers CFS 0W20, Millers XF 0W20, Millers CFS 0W20]; Hyundai Tucson 2.0 CRDI
Piwa: 5/0
Wysłany: Sro 29 Kwi 2015, 08:10
Temat postu:
świat się kręci
przempo napisał:
Dowodem całkowitego zagubienia są bzdury które wypisujesz. Silnik Hondy 3.5/3.7l to najnormalniejsze jednostki - prawie każdy silnik benzynowy łacznie z silnikiem Jazza, VW Polo, czy Fiata Panda kręci się do 6,5krpm a nazywanie tych jednostek wysokoobrotowymi jest wynikiem niestety niewiedzy lub ignorancji. I jeszcze jedno - w silniku spalinowym chodzi o to aby moment obrotowy i moc była dostępna przy jak NAJNIŻSZYCH obrotach. Uściślając silnikiem wysokoobrotowym na pewno jest silnik z Hondy S2000 - ten przynajmniej kręci się do 9krpm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.