Honda

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Honda CR-V ) Pytania i spostrzeżenia CR-V III 2.2 i-CDTi



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda CR-V ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gylorm

Czytelnik



Dołączył: 09 Gru 2019
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Radom
Posiadane auto: Honda CR-V 2.2 i-CTDi 2008r
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 15 Gru 2019, 14:18
Temat postu:

Pytania i spostrzeżenia CR-V III 2.2 i-CDTi


Witam. Honda CR-V III 2.2 i-CTDi 2008r. 250000 przebieg. DPF. Używam od krótkiego czasu i mam kilka pytań:
1. Dużo osób chwali auto na kulturę pracy silnika i niskie spalanie. U mnie jest tak, że kultury nie zauważyłem, auto przy mocniejszym depnięciu wydaje jakiś dziwny metaliczny odgłos. Przy jeździe na autostradzie 150-160 km/h na odcinku 600 km średnie spalanie 9 litrów (trochę dużo). Jaka jest żywotność turbin i wtryskiwaczy w tych modelach?
2. W zakresie 1500 - 1800 obrotów/min słychać jakieś buczenie (rolka i pasek wymieniony) obroty trochę za małe jak na odgłos turbiny, co to może być?
3. Poziom oleju na bagnecie MAX jednak co jakiś czas zapala się pomarańczowa kontrola oleju (niski poziom). Ostatnio zalany shell 5W30. Instrukcja mówi o oleju klasy 0W30. Czy zalanie 5W30 może powodować nieprawidłową pracę czujnika?
4. Po czym poznać, że jest wypalany DPF? jakaś kontrolka na kokpicie czy jak?
5. Napięcie ładowania 13,8 - 13,9 jest prawidłowe? Nie powinno być 14.4V?
Powrót do góry
Mechanik1000

Czytelnik



Dołączył: 25 Gru 2021
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Honda Cr-v III 2007 2.2 i-ctdi n22a2
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 26 Gru 2021, 21:58
Temat postu:

Re: ( Honda CR-V ) Pytania i spostrzeżenia CR-V III 2.2 i-CDTi


3. Radzę bardzo uważać, gdy się przerywa wypalanie dpf to zaczyna paliwo trafiać do układu olejowego,
tym samym rozrzedza się olej (przybywa oleju) i zatarcie /uszkodzenie silnika gotowe.
Jeżdżę na 5w30 valvoline i nie występują problemy.
Doradzał bym SZYBKĄ WYMIANĘ OLEJU na nowy jeśli masz max na bagnecie!

4. Nie ma niestety kontrolki (specjalnie aby uszkodzić dpf'a i klient kupi nowy Sad ),
jedyne objawy to załączenie się wentylatora chłodnicy na max i występuje taki specyficzny dźwięk w kabinie,
nie pamiętam czy nie załącza klimatyzacji aby było większe obciążenie, jest jeszcze jedna rzecz, a konkretnie przy wypalaniu dpf nie załączysz tempomatu (przynajmniej u mnie nie mogłem).
Można podpiąć się na 2gi bieg wentylatora i do kabiny kontrolkę led, tylko nie zawsze będzie to
wskazywać na wypalanie (czyt. upał latem)
5. Napięcie ładowania w crv jest dziwne, teściu próbował dzienne ledy wstawić i jak jechał to raz działały, a raz nie.
Zauważ gdy się załączy klimę lub grzanie i zmierzysz napięcie na zapalniczce to delikatnie wzrasta do prawidłowego
Powrót do góry
gadu-gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda CR-V ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Honda CR-V ) Porady, problemy techniczne


HondaCR-V

33 500

2008r.

200 000 km

śląskie

HondaCivic

81 900

2017r.

77 300 km

śląskie

HondaCR-V

12 990

1998r.

198 000 km

wielkopolskie

HondaHR-V

66 900

2015r.

76 000 km

wielkopolskie

HondaCivic

25 900

2008r.

193 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System