duza prosba.. honda 1.7 cdti 2003..problem pali sie kontrolka silnika pomaranczowa czyli check... jak jest zapalona to jest utrata mocy silnik wstanie awaryjnym czyli obroty max do 2.5tys. i predkosc max 100km. jak zgasnie kontrolka to jest wszystko ok i ma moc ale wysokie obroty czyli 3-4tys powoduja powtorne zapalenie kontrolki i znow to samo..wymienilem filtr paliwa i nie talej to samo ,turbina dziala wymienilem czujnik doladowania i dalej..jest.. co robic moze ktos takie dziadostwo juz miał???? pomocy za porady dzieki z gory
witam :) wlasnie mam ten sam problem i też nie wiem co mam robić. Napisałem na forum ale nie dostałem jeszcze żadne odpowiedzi a jeśli poradziłeś sobie z tym problemem to prosze o jakies wskazówki i napisz co było przyczyną.
mam jeszcze ten problem ale jak poruszam taka dzwignie przy silniku to gasnie.. mysle ze to cos z e spalinami ze zawory sie dobrze nai otwueraja i nie sa wydalane ale to w moim przypadku.. jak kontrol sie zapali to traci mocc.. zobacz zawór egr czy masz sprawny
podepnę się pod temat
civic 2002 1,7 cdti -odpala ,na luzie chodzi,ale nie wchodzi na obroty powyżej 2tys-po dodaniu gazu ,bądż próbie ruszenia gaśnie.Zapaliła się na stałe kontrolka silnika i świec żarowych..Może to pomoże że było to po mrożnej nocy -24,odpalił za pierwszym razem ,a po przejechanych 500m zgasł i dalej tak jak opisałem -odpala ,ale nie można ruszyć bo po dodaniu gazu obroty spadają i gaśnie.Na luzie trzymając gaz poniżej 2 tys nic sie nie dzieje ale po przekroczeniu tych obrotów wskazówka gwałtownie spada i gaśnie.Miał ktoś podobne objawy,jak tak to co to jest? Może przedmówcy napiszą jak rozwiązali problem?
cześć
wczoraj dzwoniłem do aso hondy w celu odholowania autka do nich,facet z serwisu powiedział ,że to bezsensu ponieważ najprawdopodobniej zamarzł układ paliwowy i oni nic nie poradza, trzeba wstawić do ciepłego lub czekać na odwilż(dolać lepszej ON + specyfik przeciw wytrącaniu parafiny +nowy filtr paliwa!!!) poprostu w moim przypadku częściowo puszcza paliwo a jak dodać mu gazu to się dusi bo za mała dawka paliwa jest podawana.Pozostaje mi czekać na odwilż i przekonac sie ile w tym prawdy narazie z żoną korzystamy z mojej cytrynki, nie przymarzła ,a tankowana była na tej samej stacji ,widać czym prostszy silnik tym bardziej odporny na mrozy.
pozdrawiam
Witam, czy ktoś rozwiązał już problem ze spadkiem mocy?
Miesiąc temu włączyła mi się kontrolka silnika. Po podpięciu pod komputer wyszło, że to turbina więc ją zregenerowałe. Po tygodniu od regeneracji przy ponad 3000 obrotów odcieło mi turbinę(spadek mocy). Po zgaszeniu silnika i zapaleniu auto jechało nadal bez zarzutu ale palił się błąd. Po 200 km przy 140 km/h i ponad 3000 obrotów znowu odcięło mi moc. Wyłączyłem, włączyłem-wszystko gra ale błąd dalej się pali. Po podpięciu pod komputer znowu wyskoczył błąd turbiny więc zalecono mi wymianę zaworu sterującego turbiną. Wymieniłem. Po tygodniu jazdy (spokojnej), przy 3500 obrotów znowu to samo. Mechanicy wykryli ten sam błąd ale twierdzą że trzeba reklamować regenerację turbiny bo zawór jest dobry. Co tu robić? Zamierzam wybrać się z reklamacją ale nie sądzę żeby źle zregenerowali turbinę. Czy ktoś może mi coś doradzić, podpowiedzieć. Aha, za zawór nieoryginalny zapłaciłem z wynmianą 500 zł. Czuję że mnie przewałowali w warsztacie. Proszę o odpowiedz na adres ondrash@poczta.onet.pl
Hej,
Miałem ten sam problem tzn. zapaliła się zółta kontrolka silnika i nastąpił spadek mocy (max. 2,4k obroty). Problem o tyle dokuczliwy ponieważ byłem w trasie i do celu zostało mi 250km. Po wizycie u mechanika okazało się, że kontrolka zapaliła się z powodu błedu przepływomierza. Pomiar cisnienia w turbinie (chyba- nie jestem specem )podczas dodawania gazu wykazał ciśnienie...atmosferyczne. Okazało się że gruby przewód ciśnieniowy był uszkodzony (rozcięty) stad spadek cisnienia. Po wymianie przewodu mój Hondzik znowu cieszy się pełnia mocy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda Civic ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.