Witam,mam pytanko czy można zregenerować dyfer w naszej Hani,jakie są koszta takiej operacji czy lepiej jakiś używany wstawić? Pytam ponieważ coś mi z tyłu wyje,buczy jak to zwał tak zwał nadmienię że most po wymianie oleju(DPSF) łożysko z prawej strony niepotrzebnie wymienione(dzięki specjalistom z forum) i dalej wycie po przekroczeniu 50km/h,dlatego następny na liście jest dyfer pewnie poprzedni właściciel nie dbał za bardzo,pozdrawiam
Re: ( Honda HR-V ) Tylny most dyfer wymiana czy regeneracja 4x4
Witam
nie wiem jak można załatwić pancerny tylni most ? Przecież to jest nie do zajechania. U mnie też wył jak się załączał napęd. Ale wystarczyła wymiana na dobry oryginalny olej i wszystko ustało.
Re: ( Honda HR-V ) Tylny most dyfer wymiana czy regeneracja 4x4
Nie wiem czy to dyfer, takie jest moje przeczucie,mechanior zaproponował coby odłączyć wał napędzający tylną oś czyli wyjąć go,tylko jaki byłby efekt skoro półosie ciągle siedzą w moście i podczas jazdy też moim zdaniem będzie wyć chyba że nie wiem i nie mam pojęcia jak działa ten napęd,czy wał kręci się cały czas moim zdaniem tak,więc odłanczając wał co mi to da,więcej kosztów,hmmm cóż pozdrawiam
Re: ( Honda HR-V ) Tylny most dyfer wymiana czy regeneracja 4x4
Trochę mało detali. Kiedy wyje? Czy cały czas podczas jazdy? Czy podczas przyśpieszania? Czy może tylko na ostrych zakrętach. Jeśli wyje cały czas podczas jazdy to raczej dyfer do wymiany. Katalog części zamiennych Hondy nie przewiduje żadnych części zamiennych do tego dyfra...
Re: ( Honda HR-V ) Tylny most dyfer wymiana czy regeneracja 4x4
Zaczyna wyć przy ok 50km/h,bez wględu czy na prostej czy na zakrętach,no to chyba trzeba szukać dyfra,coś tam widziałem na aledrogo ale to ryzyk-fizyk dzięki za info
Dołączył: 11 Lis 2016 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Żywiec Posiadane auto: CR-V III 2.0 2008
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 18 Sty 2017, 18:11
Temat postu:
Re: ( Honda HR-V ) Tylny most dyfer wymiana czy regeneracja 4x4
Mam to samo co Wymienione dwa łożyska z tyłu, dwa razy wymieniony olej w tylnym moscie i nic wyje dalej cały czas podczas jazdy od 50/h chyba czeka mnie wymiana tylko z uzywką to los na loterii
Re: ( Honda HR-V ) Tylny most dyfer wymiana czy regeneracja 4x4
Koledzy poradziliście sobie z tym wyciem w tylnym moście? U mnie wyje cały czas, nie ważne czy jadę na luzie czy na biegu, szybko czy wolno, na zakrętach jakby mniej, ale i tak słychać wycie, przestaje wyć przy ponad 100km/h, ale to może być mylne, bo wtedy jest ogólnie głośno w samochodzie. Wycie dobiega z centralnej tylnej części samochodu, więc to chyba nie łożyska.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda HR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.