Honda

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Honda CR-V ) Pochylone do nadwozia tylne koła


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda CR-V ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ramzi31

Stały Bywalec



Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 113
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIEDLCE
Posiadane auto: CRV RDII 2.0 2003
Piwa: 6/0
Wysłany: Czw 29 Maj 2014, 12:52
Temat postu:

re


Witam

1) czy jak załadujecie 4-5 osób [cenzura] też wam ostro siada - ja mam nowe całe oryginalne zawieszenie i przerażą mnie to.


2) stosował ktoś gumy usztywniające w sprężyny - zdaje to swoją rolę ?

Przymierzam się do wymiany nowych sprężyn na wzmacniane Lovellsa ale przedtem chce potestować te gumy.

Pozdrawiam
_________________
RAMZES
Powrót do góry
slawicz

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 339
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Hyundai Tucson JM 2009
Piwa: 6/6
Wysłany: Czw 29 Maj 2014, 15:55
Temat postu:

Re: ( Honda CR-V ) Pochylone do nadwozia tylne koła


Mam ten problem jak zapewne już wyczytałeś ale jakoś nigdy nie przyszło mi do głowy sprawdzenie przy załadowanym aucie. Natomiast gumy zapodałem , bo to najprostszy i najtańszy sposób. Przyznam że nie zlikwidowało to problemu w 100 % ale jest widoczna poprawa, co jednoznacznie powala przypuszczać iż to własnie w sprężynach leży problem.
_________________

^^^instrukcja CR-V PL^^^
Powrót do góry
gadu-gadu
ramzi31

Stały Bywalec



Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 113
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIEDLCE
Posiadane auto: CRV RDII 2.0 2003
Piwa: 6/0
Wysłany: Pią 30 Maj 2014, 07:41
Temat postu:

re


Wczoraj był u mnie znajomy też z tym samym modele i siadając w 5 to samo co u mnie. Tył osiada masakrycznie.

Rozmawiałem z honda czy są może różne twardości do tego modelu - powiedzieli że od diesla mogą być twardsze ale trudno powiedzieć.

A masz gumy w sprężyny czy pod sprężyny - to ważne ??


Zauważyłem, że nie spotkałem żadnej CRV z roku 2005-2006 - po lifcie z kaczką z tyłu i siedzącym tyłkiem. Czyżby producent coś poprawił w tym modelu ??
_________________
RAMZES
Powrót do góry
slawicz

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 339
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Hyundai Tucson JM 2009
Piwa: 6/6
Wysłany: Pią 30 Maj 2014, 14:14
Temat postu:

Re: ( Honda CR-V ) Pochylone do nadwozia tylne koła


gumy poszły w sprężyny pomiędzy zwoje w 1/2 wysokości
_________________

^^^instrukcja CR-V PL^^^
Powrót do góry
gadu-gadu
AmOnO

Debiutant



Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość / region): Leszno
Posiadane auto: Honda CRV I 2.0 128 KM
Piwa: 1/1
Wysłany: Pią 30 Maj 2014, 23:58
Temat postu:

re


Koledzy jeśli gumow elementy zawieszenia macie ok to na 100% winne są springi. Ja jestem po wymianie u kumpla bo u siebie mam igla i co się okazuje sprężyny już maja dość i w ogóle względem nowych to stare są krótsze albo tak ściśnięte że nie zdają egzaminu. Po wymianie sprężyn auto stoi kołami jak nie powiem co. Żadnej krzywizny. Igła. Już gdzieś o tym pisałem tylko nie wiem czy na tym forum. Na prawdę nie szukajcie problemu tam gdzie go nie ma. Ale mówię warunek jeden wszystkie gumowe elementy ok !!!
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pią 30 Maj 2014, 23:58
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
ramzi31

Stały Bywalec



Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 113
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIEDLCE
Posiadane auto: CRV RDII 2.0 2003
Piwa: 6/0
Wysłany: Nie 01 Cze 2014, 13:55
Temat postu:

re


Byłem w serwisie Hondy, wymienione tuleje gumowe w miejscach gdzie Honda uważała, całe nowe zawieszenie oryginalne hondy wraz z górnym wahaczem. Kaczka jest mniejsza ale dalej jest.
Nie wymienione tylko gumy w miejscu ustawiania zbieżności i tam dalej jest też inna podoba. Honda twierdziła że są idealne więc nie robiłem.

Autko ma przejechane 230000 tys. Chyba z kaczką nic już nie zrobię.

Teraz interesuje mnie kwestia tylko siadającego tyłu oraz przy delikatnym załadunku.

Włożyłem gumy w sprężyny 4 cm - efekt jakiś jest ale liczyłem na coś więcej.
Rzeczywiście przy 5 osobach mniej osiadł ale dalej tył nie podniósł się do góry.

Sądzę że tylko wymiana sprężyn na bardziej utwardzone da zamierzony efekt.
_________________
RAMZES
Powrót do góry
jakub.musial

Czytelnik



Dołączył: 27 Maj 2014
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Honda Cr-V 2.4 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 08 Cze 2014, 02:13
Temat postu:

Re: ( Honda CR-V ) Pochylone do nadwozia tylne koła


Witam, w piątek dotarły do mnie ze Stanów wahacze regulowane na tył, 400 zł i pod drzwiami. W tym tyg prawdopodobnie będą wymieniane, geometria i zobaczymy jaki efekt, myślę że kaczki się pozbędę. Niestety, żeby tył do góry poszedł trzeba będzie sprężynki na jakieś wzmocnione prawdopodobnie wymienić...
Powrót do góry
jakub.musial

Czytelnik



Dołączył: 27 Maj 2014
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Honda Cr-V 2.4 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 28 Cze 2014, 22:35
Temat postu:

Re: ( Honda CR-V ) Pochylone do nadwozia tylne koła


jakub.musial napisał:
Witam, w piątek dotarły do mnie ze Stanów wahacze regulowane na tył, 400 zł i pod drzwiami. W tym tyg prawdopodobnie będą wymieniane, geometria i zobaczymy jaki efekt, myślę że kaczki się pozbędę. Niestety, żeby tył do góry poszedł trzeba będzie sprężynki na jakieś wzmocnione prawdopodobnie wymienić...




Wahacze wymienione, kaczki już nie ma!
Oto wahacze:
http://www.ebay.pl/itm/310751023895?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Jednak Hania dalej z tyłu siedzi, jest butka z gazem, więc prawdopodobnie będą jeszcze sprężyny, możliwe że razem z amorkami, na wzmocnione wymieniane.
Powodzenia i pozdrowienia Smile
Powrót do góry
mateusz_łupawa

Czytelnik



Dołączył: 28 Lip 2014
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): łupawa woj pomorskie
Posiadane auto: crv 2003
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 26 Paź 2014, 23:42
Temat postu:

Re: ( Honda CR-V ) Pochylone do nadwozia tylne koła


moja siedziała tak nisko, że za przeproszeniem nogi pomiędzy bude a koło nie wcisnąłem więc w sobote wymieniłem amotryzatory i sprężyny na kyb-y i stoi równo, z przodu i z tyłu (z pełną 42l butlą z gazem) 82cm do końca czarnego plastikowego nadkola. a kupowanie wahaczy z usa, pitolenie o szopenie i tyle.
_________________
kropa
Powrót do góry
ramzi31

Stały Bywalec



Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 113
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIEDLCE
Posiadane auto: CRV RDII 2.0 2003
Piwa: 6/0
Wysłany: Sob 15 Lis 2014, 10:27
Temat postu:

re


Kolego co wymienił zawieszenie i mówi że mu ładnie stoi autko.
Załaduj 5 osób i daj znać ja to wygląda wtedy.

Założone wczoraj sprężyny LOVELLS HRR-133 na tył.
Auto znacząco się podniosło i prawie kaczka zniknęła.
Przy 5 osobach wyglądam jak na oryginalnych przy 3

Spora różnica w jeździe.
_________________
RAMZES
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
aroll

Czytelnik



Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pruszków
Posiadane auto: CR-V 2.2 2005
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 30 Kwi 2015, 09:54
Temat postu:

Re: ( Honda CRV ) Pochylone do nadwozia tylne koła


To ja może doleję trochę oliwy do tematu Smile
Mam RDII z silnikiem 2.2 2005 który również ma nieskromnie mówiąc z tyłu 'rozstawione nogi'. Poza tym nadwozie mu w tej części siedzi. Brak luzów w zawieszeniu na elementach gumowych.
W ubiegłym roku idąc radą z jakiegoś forum wymieniłem tylne sprężyny na Lesjofors choć po zdjęciu okazało się że stare orginały i nowe Lesjoforsy mają tę samą wysokość. Wymieniłem w nadziei że może stare zostały mocno nadwyrężone wożeniem bagażnika z 4 rowerami na haku (duża dźwignia z naciskiem 100kg).
Po wymianie ten sam efekt. Odciążony tył siedzi 3cm niżej niż przód. Po załadowaniu dwóch szczupłych osób, efekt jakby siedział w nim hipopotam Smile
Po konsultacji u importera Lovells, podjąłem zamiar zakupu tych sprężyn. Dzięki uprzejmości ramzi31 (dziękuję bardzo za pomoc) udało mi się określić ile nowe sprężyny podniosłyby auto. Dzisiaj jednak otrzymałem informację od jednego z dystrybutorów Lovells, że ich sprężyny (HRR-133) nie pasują do mojego modelu. Sprawa wygląda tak, że nikt ze sprzedających nie posiada informacji na temat wzmocnionych sprężyn do cr-v 2005. Jeden z warszawskich sklepów internetowych proponuje wymianę sprężyn na orginalne hondy lub (podobno) identyczne z nimi - KYB. Zanim jednak kupię KOLEJNE sprężyny chciałbym potwierdzić czy po wymianie nie będzie 'powtórki z rozrywki'...

Może znajdzie się ktoś kto rozwiązał ten problem w RDII po liftingu (2005-2006) lub ma jakiekolwiek doświadczenia w tym modelu?
Powrót do góry
aroll

Czytelnik



Dołączył: 25 Kwi 2015
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pruszków
Posiadane auto: CR-V 2.2 2005
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 02 Cze 2015, 11:18
Temat postu:

Re: ( Honda CR-V ) Pochylone do nadwozia tylne koła


Na moje pytanie odpowiem sobie sam Smile
Otóż teraz mogę już potwierdzić, ze sprężyny HRR-133 (tył) pasują również do CR-V 2.2 z 2005 roku.
Jednak weryfikacja tego wymagała trochę pogrzebania w necie, również bardzo dużo wsparcia ze strony kolegi Ramzi31.
Większość znalezionych informacji sugerowała zgodność sprężyn z rocznikiem auta. Ostatecznie potwierdziła fakt zgodności weryfikacja sprężyn już zamontowanych w zawieszeniu. Wymieniłem własnymi ręcami w ostatnią sobotę.
Auto się znacznie podniosło i tylne zawieszenie zachowuje się jak latach jego młodości:)

Jednocześnie wielki jak stodoła negatyw dla pracowników sklepów internetowych importera i dwóch dystrybutorów sprężyn Lovells. Wszyscy zawzięcie twierdzili że sprężyny HRR-133 nie będą pasowały do tego modelu. Jeden z nich tak był zainteresowany sprzedażą, że miał oddzwonić po weryfikacji ale zapomniał.

Ogólnie dla informacji sprężyny HRR-133 są tej samej wysokości ale grubsze od orginalnych i mają więcej 'zwojów'.
Auto po zamontowaniu stoi równo na obydwu osiach a tył jest stabilniejszy niż na poprzednio założonych Lesjoforsach (których w żadnym razie nie polecam, są liche:za miękkie, bujają i siedzą zaraz po założeniu). Przód nadal jeździ na orginalnych sprężynach.
Powrót do góry
filip_rosier

Debiutant



Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 21
Skąd jesteś (miejscowość / region): Białystok
Posiadane auto: Honda CRV 2,2 i-CDTI (II generacja)
Piwa: 1/2
Wysłany: Sro 24 Cze 2015, 08:37
Temat postu:

Re: ( Honda CR-V ) Pochylone do nadwozia tylne koła


@aarol - dzięki za podzielenie się swoimi doświadczeniami.

O tyle dziwna sytuacja, że w katalogu Lovell wymienione przez Ciebie HRR-133 są przypisane do auta Very Happy
http://www.lovellsauto.com.au/docs/cat_4x4spring13.pdf

Tak czy siak - moja RD9, 2,2D, 2006 (rejestracja 2007) wśród listy rzeczy do zrobienia - prawdopodobnie - znajduje się również delikatna kaczka z tyłu...

Co ciekawe nie jest to aż tak widoczne jak u kolegów, nie mniej czasem jak się przyjrzę z tyłu, to auto stoi na wewnętrznych elementach opon.

Co jeszcze ciekawsze - nie jest tak cały czas. Jednym razem stoi równo oponka na równym terenie, innym razem ww. efekt. Czasem aż po gałach daje różnica - choćby po odbiciach na alusach.

Jutro podskoczę do znajomego sprawdzić geometrię i ewentualnie pokombinować z tymi wahaczami....

P.S. a Kayaba RC5809 - próbował ktoś? Są o połowę tańsze od tych Lowelasów, a ogólnie Kayaba nie jest złą firmą...
Powrót do góry
ramzi31

Stały Bywalec



Dołączył: 31 Paź 2012
Posty: 113
Skąd jesteś (miejscowość / region): SIEDLCE
Posiadane auto: CRV RDII 2.0 2003
Piwa: 6/0
Wysłany: Czw 25 Cze 2015, 08:50
Temat postu:

re sprezyny


Witam
Do informacji

Kaczka zawsze jest i będzie - niewielka ale zawsze powinna być - rozwiązanie hondy na stabilność auta.
Przy kaczce do sprawdzenia tylny górny wahacz, oraz dolne gumy w zwrotnicy ( w sumie 3)

Przegląd nie wiele pokazuje ale wystarczy że któraś guma na nawet luz 2-3 mm diagnosta powie że jest dobrze a już kaczka dalej się rozszerzy Smile - potwierdzone.

Zakładałem na tył -
Kayaba RC5809 - LIPA
Oryginalne nowe OEM - LIPA - tu ostro się zawiodłem - niewielka poprawa względem KAYABA.

Żadne sprężyn oprócz wzmocnionych nie zdają egzaminu - chyba że jeździsz max 2 osoby.
Ja jeżdżę w 4 i załadowanym bagażnikiem to tylko na Lowelasach jest w porządku.

Cudowałem z gumami w sprężyny , dystansami na górę amortyzatora. Ale to zawsze była wina słabych sprężyn.
Mam do oddania za flaszkę dystanse metalowa na górne mocowanie amortyzatora - podnosi aut o jakieś 4-5 cm.
Dystans zrobiony bardzo profesjonalnie przez znajomego. Wymagane śruby utwardzane do zamontowania.

Na lowelasach jeździ się stabilniej, mniej buja.

Obawy o rozerwanie amortyzatora dla mnie są bezzasadne.

Jeżeli chodzi o przód:
Oryginalne nowe OEM sprzężony i amortyzator KAYABA.
I problem - sprężyna rusza się w mocowaniu amortyzatora - źle wyprofilowany dolny kielich Sad
Po założeniu oryginalnego amortyzatora problem ustaje
Wymienione górne pełne mocowanie na OEM przez Honde Siedlce - potwierdzone - wina amortyzatora.


Uwaga na górne mocowania kayaba - strasznie szybka padają - 2 znajomych już właśnie to przerabia po 10000km polskich dróg.

Łączniki stabilizatora - na razie najdłużej wytrzymywał CTR - rok Smile teraz założyłem 555 za namową HAPARTSA.
W trakcie testów.


Polskie drogi są bezlitosne Sad
_________________
RAMZES
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
filip_rosier

Debiutant



Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 21
Skąd jesteś (miejscowość / region): Białystok
Posiadane auto: Honda CRV 2,2 i-CDTI (II generacja)
Piwa: 1/2
Wysłany: Sro 29 Lip 2015, 08:25
Temat postu:

Re: ( Honda CR-V ) Pochylone do nadwozia tylne koła


Podziękował kolego.

Na szczęście u mnie okazało się że póki co zawieszenie mam sprawne.
Ale te info może się przydać Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda CR-V ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Honda CR-V ) Porady, problemy techniczne


HondaCivic

38 800

2016r.

59 000 km

mazowieckie

HondaCR-V

59 850

2015r.

142 700 km

wielkopolskie

HondaCivic

34 900

2011r.

174 000 km

mazowieckie

HondaCR-V

12 990

1998r.

198 000 km

wielkopolskie

HondaCivic

49 900

2014r.

164 995 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System