Moim zdaniem nie jest to oryginał wersji sport, ktoś dołożył do zwykłego 1,4 pakiet sport (przed liftem), świadczą o tym: brak lakierowanych klamek z zewnątrz i brak białych tarcz zegarów (wersja sport i graphite + pakiet sport takowe posiadała ale tylko przed liftem), przypuszczam że nie ma też pełnej elektryki wewnątrz ( zdjęcia tego nie pokazują ).
Poniżej masz oryginał wersji sport lub graphite+pakiet sport przed liftem:
tu akurat brakuje do pełnego wypos. lotki na tylnej klapie i halogenów-lamp przeciwmgłowych no i raczej nie ma ta wersja podgrzewanych foteli-wg opisu.
Generalnie wersjie po lifcie : ES, GRAPHITE oraz SPORT mają taki sam rodzaj tapicerki i pełną elektrykę, róznice występują na zewnątrz.
PS. Czy w swoim egzemplarzu masz podświetlenie na nogi kierowcy i pasażera (stopy) ???
Gdzieś kiedyś czytałem w opisie że wersja z pełną el. ma coś takiego, u mnie jest tylko podświetlenie ( 2 diody) na wnęki do napojów po środku konsoli.
wiesz co nie mam czegoś takiego jak podświetlenie nóg. specjalnie sprawdzałem.
bo rozumiem ze zaswiecałoby sie zaraz po otwarciu drzwi tak ? ...
odp.-tak
Więc jednak bzdura w opisie, swoją drogą jakie ludzie piszą bzdety w ogłoszeniach-np. bardzo poularne w większości przypadków świadome zwłaszcza u handlarzy: ESP zamiast EPS, albo 1,4 i-dsi 16V
Ostatnio natrafiłem na fajne zdjęcie czerwonego jazza, jak ci się podoba ?
Ciekawe jak by się jeździło i-dsi z małą turbinką lub kompresorem (jak w najnowszej Mikrze 1,2), jak masz jakieś info na ten temat to chętnie poczytam, może jakiś twój znajomy zakładał ?
Ciekawe czy następny model jazza będzie posiadał fabryczne doładowanie ? ( ostatnio coraz modniejsze w nowych autach )
a jak z tymi spojlerami nad tylną szybę z allegro? Kupił już ktoś? Chciałem zrobić delikatne zaprawki i mam zamiar kupić farbę więc od razu bym lotkę pomalował
co do turbo Jazzmanie - gdzies czytałem ze turbią i-DSi do 140KM bezpiecznie ale tylko tyle wyczytałem i że trzeba na dolot uważać bo jest delikatny - reszta daje rade pod dmuchanie
warto poczytać troche na fitfreak.net albo http://clubjazz.org/
na razie sie tam aż tak nie ogarniam
filut - jeszcze nie kupiłem - zastanawiam sie ile za taki gadżet w ASO chcą
Ten zestaw Mugena całkiem fajny-ciekawe owiewki na szybach, co do "dmuchania" to 140km to już lekka przesada, jazzik to nie auto sportowe ale tak ze 110 kucyków i byłoby super przy tej masie. Przesiadłem się z Mondeo 2,0 131km i czasem tego "powera" brakuje, choć przyznam że jak na tę pojemność i moc to autko zbiera się bardzo dobrze, a elastycznością silnika zwłaszcza na niskich obrotach zostawia w tyle wolnossącą konkurencję, do 165 km/h idzie ładnie-tam się kończy 4 bieg, później już troszke gorzej-max 180 na polskim pb 95 ( w 3 osoby ). Niejeden kierowca mocniejszego auta się zdziwił
Ciekawe czy 1,5 109-117km z Fita dałoby radę przeszczepić do jeżyka?
W zasadzie turbo można do wszystkiego dołożyć, tylko trzeba uważać żeby z korbowodów bananów nie porobić
Jeśli dobrze pójdzie to za rok dołożę turbinkę, bo kusi mnie niemiłosiernie
Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 1081 Skąd jesteś (miejscowość / region): Świętokrzyskie Posiadane auto: Honda Jazz LS 1.4 2005r.
Piwa: 24/17
Wysłany: Wto 25 Paź 2011, 22:53
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Modyfikacje Hondy Jazz i-dsi
Lekko odświeżę temat, gdyż nurtuje mnie jedna rzecz.
Moja honda 1.4 (automat z silnikiem i-dsi) ma na swoim wyposażeniu webasto.
Zastanawiam się, czy w jakiejś wersji Jazza producent montował to seryjnie, czy też raczej zostało to zrobione przez poprzedniego właściciela?
Jeszcze jedna rzecz. Chodzi mi o system ESP (system kontroli trakcji) w Jazziku.
Czy ktoś mógłby napisać w jakich wersjach jeżyków, był obecny ów system?
Ja tego nie posiadam, a podobno Jazzy z ESP są dość rzadko spotykane.
Czy u Hondy ten system nie nosi czasem nazwy VSA?
Nie wiem, czy tak brzmiał ten skrót.
Jeszcze co do dodatkowego wyposażenia.
Moja honda ma coś takiego, że po odpaleniu silnika po zmroku światła mijania uruchamiają się samoczynnie.Nie wiem jak to prawidłowo nazwać (czujnik mroku? ).
Czy honda Jazz ma ten bajerek montowany fabrycznie?
Webasto-fajna sprawa, zwłaszcza jeśli masz odpalanie zdalne z pilota, są też z zegarem preselekcynym, przydatne zwłaszcza gdy auto parkowane pod chmurką, nastawiasz i z czasem nie musisz nawet szybek skrobac, myśle że poprzednik sobie to zainstalował na własną rękę,choc nie można wykluczyc opcji płatnego dodatkowego wyposażenia np. na rynek skandynawski-gdzie zimy bardziej srogie.
Co do czujnika zmierzchu-myślę że mógł zainstalowc poprzednik, nie widziałem nigdzie w ogłoszeniach takiej opcji-ciekawy masz ten model jazzika, ciekaw jestem czy masz pełną elektrykę ( 4 szyby w prądzie itp.?). Od kiedy należy jeździc cały czas na światłach to czujnik ten w zasadzie jest nieprzydatny chyba że masz założone światła do jazdy dziennej, wówczas jak najbardziej.
Co do ESP, Honda nazywa to VSA, w ten układ stabilizacji toru jazdy były wyposażane tylko egzeplarze z silnikiem 1,3(1,4) po lifcie od 2004 r i wcale nie musiały byc to najbogatsze wersje wyposażeniowe, jeśli ktoś zamówił taką dodatkową opcję to mógł ją miec w modelu pdst.
Na rynek polski VSA nie było oferowane przez Hondę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.