Honda

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kedlaw07

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
Wysłany: Czw 10 Wrz 2015, 12:48
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Witam,

sstar napisał:
kedlaw07 napisał:
Witam,

pieta napisał:
Cytat:
Z mojego rozeznania to wymienia się uszczelkę pokrywy zaworów, (chociaż niektórzy magicy zostawiają starą + silikon odporny na wysokie temperatury) a sporadycznie do ponownego użycia nie nadaje się uszczelka kolektora ssącego. Oryginał pierwszej kosztuje circa 80 zł a drugiej coś lekko ponad 100 zł.

Widzisz, są magicy mechanicy Wink

Regulację zaworów robiłem w ASO i na fakturze z tego co pamiętam to mam wyszczególnioną uszczelkę.
Za nie całe 9 tys. km też podjadę do nich.

PS. Witaj Czołem Wink


Widzę, że jak w szwajcarskim zegarku, ew. jak w książce piszą, co 40k. Ja pierwszym razem po 70k, bo jakoś gorzej słychać było, teraz już 50k cyknęło i na razie jak na mój (co tam mój, mojej Pani lepszy;-) słuch spoko chodzi, więc pewno znowu do 70k dociągnę. Jakoś nie palę się do poprawiania dobrego na lepsze;-)

Jak to w instrukcji, trzeba to się wymienia.
Robię przegląd i dalej śmigam, teraz to już 9-ty rok leci. Fakt, że przebieg jaki jest każdy widzi, ale o autko trzeba dbać.
Co do mojej połowicy to ona się tym autkiem nie zajmuje, ani nic nie mówi tylko wsiada i jedzie. Czasami zatankuje Wink
Wymiany olejów i filtrów itp to moja sprawa. Zresztą wolę samemu trzymać rękę na pulsie Wink

Czasami jednak może warto poprawić to co dobre na lepsze, poprzez starannie wykonanie żeby jeszcze lepiej funkcjonowało. Wink

Ty masz inne przebiegi więc inaczej podchodzisz do tych terminów i przeglądów samochodu.
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
M.A.R.O.

Dyskutant



Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 64
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Panda 1,1 Active+
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 30 Wrz 2015, 16:08
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Czy ktoś , kto posiada Jazz III 1,4 i-VTEC ( ja mam z 2010 roku) kojarzy co ile km należy regulować zawory?
Nie mogę tego doczytać z zagranicznej książeczce instrukcyjnej...
Powrót do góry
kedlaw07

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
Wysłany: Sro 30 Wrz 2015, 20:25
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Witam,

W jaziie III wymienia się świece co 100 tys. km na nowe a co za tym idzie po takim przebiegu reguluje się zawoery.
Jak to zrobić widać tutaj;
https://translate.google.ru/translate?hl=pl&sl=ru&u=http://fit-jazz.com/regulirovka-zazorov-klapanov/&prev=search
lub na stronie którą podał przempo:
http://hondafitjazz.com/manual3/index.html

A tutaj fotki jak to zrobić w jazzie II
https://translate.google.ru/translate?hl=pl&sl=ru&u=http://www.hondavodam.ru/statji/regulirovka-klapanov-fit.html&prev=search

@M.A.R.O.
Jak będziesz szukał w wersji rosyjskiej to zawór nazywa się: клапана a w wersji angielskiej: valve
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
archive_59

Debiutant



Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 19


Piwa: 1/0
Wysłany: Nie 04 Paź 2015, 23:26
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Parę dni temu regulowałem zawory i podzielę się przemyśleniami.
Uszczelek pokrywy zaworów w Hondach się nie wymienia o ile nie są uszkodzone. Tylko w miejscach newralgicznych traktuje się je silikonem wysokotemperaturowym. 80% czasu regulacji to demontaż kolektora i jego ponowny montaż.
Pierwotnie chciałem wyregulować zawory ale jak zobaczyłem ile trzeba się [cenzura]ć z kolektorem i wężykami to postanowiłem że oddam auto do ASO bo to grzebanie nie jest warte 150 zł (tyle kosztuje regulacja zaworów w Accordzie) ale jak się dowiedziałem że życzą sobie za to 500 zł to wróciłem do auta i skończyłem robotę.
Zajęło to jakieś 1,5h. Niezbędna jest grzechotka, przedłużka, przegub cardana i nasadka.
Przy 8 zaworach i łatwym dostępie robota jest prosta i na prawdę bez problemu te 5 stów może zostać w kieszeni.
Powrót do góry
kedlaw07

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
Wysłany: Pon 05 Paź 2015, 01:15
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Witam,

Tyle się już o regulacji zaworów pisze itp. To postanowiłem stworzyć taki krótki przewodnik na forum.

Jednocześnie pragnę zaznaczyć, że tekst tego manuala opisany jest w materiale źródłowych pochodzącym z tego miejsca.
Link https://translate.google.ru/translate?hl=pl&sl=ru&u=http://www.hondavodam.ru/statji/regulirovka-klapanov-fit.html&prev=search żródlo

Jeśli komuś nie chce sięteraz oglądać wątku to tutaj jest link tego samego, ale w formie pliku pdf.
http://hostuje.net/file.php?id=e8f9c3701687c4cf6525b12a1e6a4111

Regulacja zaworów Honda Fit.

Pierwszą rzeczą, że trzeba będzie do tej operacji, - rzeczywisty samochód sam Honda Fit, z silnikiem schłodzony do temperatury 30 lub niższej.



Otwórz maskę, zdjąć plastikową osłonę silnika.



Zanim otworzyć kolektor dolotowy samochodu, które musimy usunąć, aby dostać się do zaworu okładce.



Pierwsze metodycznie odłączyć wszystko, który jest dołączony do kolektora dolotowego i zapobiega nas, aby ją usunąć. Niech Pan się nie śpieszy. Najważniejsze, aby zrobić dodatkowej pracy. Wszystko to może być usuwana razem z kolektorem (na przykład przepustnicę) nie może dotknąć.

Wadą wszystkich tych działań jest to, że rozluźnienie nie widzę absolutnie nic! Możesz pracować tylko "dotyk", więc jeszcze raz ostrzegamy - nie spiesz się!



Złącza odpinane tylnym rzędzie zapłonowe cewki.

To samo zrobić z rzędu



Jeśli zrobiłeś wszystko dobrze, a kolektor pickup nic innego przeszkadza, możesz zacząć go demontować. Kolektor posiada pięć śrub, które, co do zasady, w obecności narzędzia i umiejętności, po prostu odkręcić.



Świństwo jest to, że przy odkręcaniu śrub prawdopodobieństwo ich upadku do wnętrza komory silnika wynosi 99%. To wydaje się być w porządku, to nie powinno się zdarzyć, ale wygląda na nieudanej śruby - to strata czasu! Złapać go za rękę nie ma sposobu, bo miejsce jest wystarczająco ścisły. Jednak każdy ma brudne sztuczki i przebiegły. W tym przypadku, mistrz pracował z magnesem z przedłużacza, który złapał pozostawiając śruby, nie pozwalając im spaść



Wreszcie, poprzez usunięcie wszelkich barier, usuwania i kolektora dolotowego osłonę głowicy cylindra, dotarliśmy do zaworów. Regulowania ich luz niezbędne w celu 1-3-4-2 cylindrów. Wymiary 0,15-0,19 mm szczelina jest dla zaworów ssących i wydechowych do 0,26-0,30.

Przy okazji zauważmy, że jeśli Honda Fit, że nadszedł czas, aby zmienić świece, może warto to zrobić teraz jest dostęp do niego nie przeszkadza?



Regulacja odbywa się w najprostszy sposób - śruby i nakrętki.



Po zakończeniu pracy pokrywy zaworów na miejscu. Bądź ostrożny z śrub napinających na nim. Pokrywa jest przykręcona w rzeczywistości "od ręki", bez żadnego wysiłku, w przeciwnym razie można zerwać śrubę.



Weź bok leżącego w kolektorze dolotowym ...



. I zamontować go na właściwej pozycji.

Proces podłączając wszystkie złącza nie opisuje, bo jeśli jesteś ostrożny, to nie będzie dla ciebie żaden kłopot.

W całej operacji (w tym oczekiwania czas chłodzenia silnika) wziął pięć godzin. Właściwie Prace trwały prawie trzy godziny. Charakterystyczną cechą drugiej Honda Fit w tej kwestii staje się demontaż i usunięcie kolektorze dolotowym (oraz połowę komory silnika!). Dlatego operacja jest droższe niż w innych samochodach, w którym większość czasu spędza na "chłodzenie" it silnika.
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl


Ostatnio zmieniony przez kedlaw07 dnia Czw 08 Paź 2015, 13:21, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pon 05 Paź 2015, 01:15
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
archive_59

Debiutant



Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 19


Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 05 Paź 2015, 07:46
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Tłumaczenie translatorem ma to do siebie że niewiele z tego można zrozumieć.
Poza tym brakuje najważniejszej i kluczowej informacji czyli położenia wału dla każdego regulowanego cylindra.
Powrót do góry
kedlaw07

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
Wysłany: Pon 05 Paź 2015, 08:56
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Witam,

s3kawek napisał:
Tłumaczenie translatorem ma to do siebie że niewiele z tego można zrozumieć.
Jeżeli ktoś nie chce się opierać na translatorze, a zna dobrze język rosyjski to proszę bezpośrednio ze źródła:
link
http://www.hondavodam.ru/statji/regulirovka-klapanov-fit.html&prev=search

Cytat:
Poza tym brakuje najważniejszej i kluczowej informacji czyli położenia wału dla każdego regulowanego cylindra.
Napisz gdzie i w jakim położeniu ma być ten wał a poprawki zostaną naniesione.
Jeżeli coś jeszcze będzie nie tak to daj znać. Chętnie nawiąże współprace w edycji tego manuala.

Z tego co wiem to wymienia się uszczelkę jeżeli jest ona uszkodzona. Moim zdaniem za każdym razem taka czynność powinna być przeprowadzona.

Natomiast stosowanie w zamian silikonu jest dla mnie pójściem na łatwiznę, ponieważ podczas następnej regulacji zaworów lub innych rzeczy związanych z wymontowaniem kolektora można uszkodzić powierzchnie przywierające do siebie.

Jeżeli chodzi o regulację zaworów to przy stanie licznika 40tys. km robiłem to w ASO. Obecnie na liczniku 71 z groszem, tak więc za jakieś 9tys. km też pojadę na druga regulację.

Pozwolisz, że zapytam.
Czy przy okazji wymieniałeś też świece ? Z tego co jest napisane w instrukcji wymienia się je podczas regulacji zaworów po przebiegu 40 tys. km.
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
pieta

Auto Maniak



Dołączył: 27 Gru 2012
Posty: 1560
Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa
Posiadane auto: honda jazz 2007 1.4 i-dsi - prawie jak civic ;)
Piwa: 26/4
Wysłany: Pon 05 Paź 2015, 09:02
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


s3kawek napisał:
Parę dni temu regulowałem zawory i podzielę się przemyśleniami.
Uszczelek pokrywy zaworów w Hondach się nie wymienia o ile nie są uszkodzone. Tylko w miejscach newralgicznych traktuje się je silikonem wysokotemperaturowym. 80% czasu regulacji to demontaż kolektora i jego ponowny montaż.
Pierwotnie chciałem wyregulować zawory ale jak zobaczyłem ile trzeba się [cenzura]ć z kolektorem i wężykami to postanowiłem że oddam auto do ASO bo to grzebanie nie jest warte 150 zł (tyle kosztuje regulacja zaworów w Accordzie) ale jak się dowiedziałem że życzą sobie za to 500 zł to wróciłem do auta i skończyłem robotę.
Zajęło to jakieś 1,5h. Niezbędna jest grzechotka, przedłużka, przegub cardana i nasadka.
Przy 8 zaworach i łatwym dostępie robota jest prosta i na prawdę bez problemu te 5 stów może zostać w kieszeni.


Czołem,
a to jest jest tak że większość tej ceny stanowi koszt uszczelek ? robocizna to chyba max 150-200 zl nawet w ASO Razz
Powrót do góry
kedlaw07

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
Wysłany: Pon 05 Paź 2015, 10:21
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Witam,

Chyba dzisiaj po pracy tak na szybko podjadę i się zapytam co i jak.
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
Maciej Loret

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 314
Skąd jesteś (miejscowość / region): okolice Bydgoszczu
Posiadane auto: Honda Jazz 1,4 LS \\\'03
Piwa: 3/2
Wysłany: Pon 05 Paź 2015, 12:54
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


pieta napisał:

a to jest jest tak że większość tej ceny stanowi koszt uszczelek ? robocizna to chyba max 150-200 zl nawet w ASO Razz


Dziś dzwoniłem do mojego ASO. Koszt robocizny 200zł brutto + uszczelka (nie zapytałem która - chyba pod kolektor) 80zł brutto.
W niezależnym warsztacie specjalizującym się w Hondach, stwierdzono, że pod pokrywę zaworów, uszczelki zwykle nie trzeba wymieniać, wystarczy uzupełnić silikonem, natomiast pod kolektor przychodzą o-ringi, których również się nie wymienia... Koszt bez wymian ww. uszczelek 120zł.
_________________
Pozdrawiam, Maciej Loret
Corolla 2016, Yaris HSD 2016 i Jazz 2003
Powrót do góry
kedlaw07

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
Wysłany: Pon 05 Paź 2015, 13:12
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Witam,

To użytkownik s3kawek ma w swoim ASO jakieś ceny z sufitu.
Pojechać i podpytać w innych ASO tym bardziej że on z Warszawy i ma kilka serwisów do wyboru.
Jestem ciekaw czy wszyscy trzymają taką samą cenę.
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
cyberbrat

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 251
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Honda Jazz 1.4 2005 + LPG
Piwa: 10/8
Wysłany: Pon 05 Paź 2015, 14:05
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Maciej Loret napisał:
pieta napisał:

a to jest jest tak że większość tej ceny stanowi koszt uszczelek ? robocizna to chyba max 150-200 zl nawet w ASO Razz


Dziś dzwoniłem do mojego ASO. Koszt robocizny 200zł brutto + uszczelka (nie zapytałem która - chyba pod kolektor) 80zł brutto.
W niezależnym warsztacie specjalizującym się w Hondach, stwierdzono, że pod pokrywę zaworów, uszczelki zwykle nie trzeba wymieniać, wystarczy uzupełnić silikonem, natomiast pod kolektor przychodzą o-ringi, których również się nie wymienia... Koszt bez wymian ww. uszczelek 120zł.


w szczecinie koszt regulacji to:
99zł + uszczelki (salon honda na białowieskiej)
160zł już z uszczelkami (hondaspec na bieszczadzkiej)
155zł też z uszczelkami (CarLine na wernychory)

dodam tylko że latam na LPG i cena jest wyższa bo trzeba więcej sprzętu odpiąć aby się do zaworów dostać.
pozdro
_________________
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda
Powrót do góry
archive_59

Debiutant



Dołączył: 04 Paź 2015
Posty: 19


Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 05 Paź 2015, 14:26
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Podczas regulacji zaworów zdejmuje sie kolektor który ma oringi których się nie wymienia tak samo jak uszczelki pokrywy zaworów. Wymienia się za to uszczelkę płytki dystrybucyjnej egr bo jest blaszana i ulega nieodwracalnemu zgnieceniu. Oringi i uszczelka pokrywy są z takiej gumy która po odkręceniu ulega rozprężeniu i jest jak nowa.
Silikon to nie jest druciaratwo tylko normalny sposób postępowania opisany w oficjalnej serwisówce Hondy.
W Accordzie regulowałem zawory ok 15 razy na tej samej uszczelce i nie ma najmniejszego wycieku.
Koniecznosc naniesienia uszczelnienia wynika z istnienia dwóch uskoków od formy odlewu i tam uszczelka nie jest w stanie się idealnie dopasować.
Powrót do góry
kedlaw07

Auto Maniak



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 4370
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole/opolskie Polska
Posiadane auto: Jazz sx-cool 1.2 i-dsi 2006, Hyundai i20, UFO 2007 1,8 Mruczek w aucie
Piwa: 177/54
Wysłany: Sro 07 Paź 2015, 15:45
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


Witam,

W grodzie nad rzeką Odrą gdzie krajowy festiwal piosenki jak co roku się odbywa i w cieniu amfiteatru z tyłu stoi wieża piastowska, cena w ASO przedstawia się następująco:

250 złotych dukatów regulacja zaworów
70 złotych dukatów uszczelka - ponieważ druga regulacja to wymieniają
8 x 25 świece bo też się wymienia co 40 tys w i-idsi a w i-vtec co 100 tys zawory i świece. Tylko tam swiece irydowe są montowane.
Tak więc jak łatwo policzyć cała impreza wyjdzie mnie około 500 złotych dukatów.

Tak więc do kucharza przybyłego do naszego grodu z Rzymu już nie będę chadzał. Być może zacznę się odrzywiać zgodnie z naturą preferując żółte śliwki i zielone korzonki Wink

Waść ubrany w czerwony kubraczek z właściwym napisem znajdującym się na nim i chwalący swoją izbę rzemieślniczą zwaną dalej przez współczesnych ASO powiedział mi że jeszcze trzeba będzie wyczyścić zawór EGR oraz "kanały" dolotowe. Niestety, ilości dukatów które mam przygotować do tej operacji nie podał.

Czeka mnie też wymiana oliwy w moim rumaku wszak prawie 10 tys zrobił w ciągu roku.
Na szczęście tutaj ilość dukatów znam.
_________________
Jeżeli uważasz, że POMOGŁEM POSTAW PIWO. Kupiłeś jazza przeczytaj Akcje serwisowe Hondy
Stan licznika: 182 500 km Honda obecny olej: 0W20 Amsoil, aku 35Ah-6L www.kotekmruczek.5v.pl
www.kotekmruczek.cba.pl
Powrót do góry
cyberbrat

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 251
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Honda Jazz 1.4 2005 + LPG
Piwa: 10/8
Wysłany: Czw 08 Paź 2015, 12:14
Temat postu:

Re: ( Honda Jazz ) regulacja zaworów


właśnie odebrałem mojego jazza z ASO (Szczecin białowieska)

wymiana oleju silnikowego. ( zakup własny - Motul 0w20)
wymiana świec (zakup własny - 8x Denso K20TT)
wymiana filtrów: oleju (Man), powietrza, kabinowego(z aktywnym węglem) (wszystkie trzy -zakup własny)
pomiar temp zamarzania płynu w chłodnicy.
sprawdzenie płynu hamulcowego. (myślałem nad wymianą ale jeszcze nie trzeba)
sprawdzenie aku.

oraz regulacja zaworów.z wymianą uszczelek. (uszczelki z ASO)

całość 240zł.

dodam ze mam instalację LPG gdzie jest więcej zabawy w demontowaniu sprzętu.
_________________
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum HONDA Forum Strona Główna -> ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Następny
Strona 13 z 19
Ogłoszenia sprzedaży - Honda Jazz »

Opinie o samochodach Honda Jazz - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne


HondaAccord

37 900

2012r.

262 000 km

mazowieckie

HondaHR-V

66 900

2015r.

76 000 km

wielkopolskie

HondaCivic

25 900

2008r.

193 000 km

mazowieckie

HondaCivic

81 900

2017r.

77 300 km

śląskie

HondaCivic

78 000

2018r.

90 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System