Witam wszystkich
Mam problem z CRV 2.0 benzyna LPG rocznik 2010 przebieg 80000 gaz założony przy 22000 Lovato. Problem pojawił się około 5 miesięcy temu samochód czasami ma ciężko odpalić tylko nie zawsze. Czasami problem pojawia się po tygodniu czasami po dwóch dniach. Myślałem że zalewa go gaz ale dzisiaj powiedziano mi że wtryski i reduktor nie przepuszczają i że to może być pompa paliwa. Czy ktoś z was miał może podobny przypadek z góry dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 359 Skąd jesteś (miejscowość / region): Europa Zachodnia Posiadane auto: Honda CR-V 2.0 i-VTEC 2007
Piwa: 21/2
Wysłany: Pon 04 Mar 2019, 09:18
Temat postu:
Re: ( Honda CR-V ) Problem z odpalaniem
"Powiedziano"? Znaczy, ze ktos to sprawdzil i jestes tego pewien?
Najlepiej samemu sprawdzic,nastepujaco: zakrecic zawor przy butli, wypalic gaz pozostaly w przewodach oraz reduktorze i wtedy sprawdzic, czy nastepnego dnia pojawi sie wyzej wspomniany problem. Przy Twoim "niewielkim" przebiegu a szczegolnie z uwagi ma fakt eksploatacji samochodu na LPG, filtr paliwa nie powinien byc zapchany.
Co do samej pompy, pozostaje podpiecie auta pod skaner diagnostaczny i kontrola cisnienia paliwa.
A zawory byly juz regulowane?
Pozdrawiam _________________ Zdradzilem Renie dla Hondzi!
Witam zawory nie były regulowane a przy zakreceniu butli auto odpala przynajmniej jakiś czas dobrze. Ten problem nie pojawia się często. Ale czasami po tygodniu po dwóch daje o sobie znać.
Jakiś czas temu zawiozłem samochód tam gdzie zakładali LPG i podobno wyczyścili wtryskiwacze pomogło na kilka miesięcy ale co dokładnie zrobili to nie wiem.
Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 359 Skąd jesteś (miejscowość / region): Europa Zachodnia Posiadane auto: Honda CR-V 2.0 i-VTEC 2007
Piwa: 21/2
Wysłany: Czw 14 Mar 2019, 08:42
Temat postu:
Re: ( Honda CR-V ) Problem z odpalaniem
Jezeli po zakreceniu i wypaleniu resztek gazu, problem z porannym odpaleniem znika, to ewidentnym winowajcom wydaje sie byc instalacja, ktora przepuszcza gaz do kolektora ssacego albo poprzez nieszczelne wtryski albo poprzez podlaczenie podcisnienia do reduktora.
ALE!!! Po przejechaniu 60 tys. km na gazie tzreba sie bardzo cieszyc, ze nie wypalilo jeszcze zaworow jezeli nie byly one regulowane!!! W tych silnikach (R20A2) trzeba co maksymalnie 30 tys. km sprawdzac/ regulowac luzy zaworowe a dobra praktyka mowi, ze powinno sie to robic przy okazji kazdej wymiany oleju czyli co 20 tys. km.
Pozdrawiam. _________________ Zdradzilem Renie dla Hondzi!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda CR-V ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.