Dołączył: 10 Wrz 2017 Posty: 263 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: JAZZ II 06 1,4
Piwa: 23/1
Wysłany: Nie 25 Lut 2018, 10:02
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Szukam przyczyn Checka.
Nisław napisał:
......Syfu nie ma w środku praktycznie nic za to korozji/śniedzi od groma......
No to wczoraj wymieniłem świece i filtr paliwa. Ta śniedź na sprężynce jest bez znaczenia, najważniejsze jest kontakt na połączeniu sprężynka-cewka i opornik-wyjście z cewki.
Sprężynką w cewce wystarczy dobrze poobracać kilkanaście razy żeby zrobiła sobie kontakt, a końcówkę opornika iglakiem, syf wysypać i to wszystko. Moje stare świece nie były wogóle prawie przykręcone, do 2 szt. nie użyłem klucza żeby je wykręcić .....
Dołączył: 20 Lut 2018 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): płock Posiadane auto: jazz 1.2
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 25 Lut 2018, 14:01
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Szukam przyczyn Checka.
Nowy błąd. P0018.
P0018 Symptoms
Decreased engine performance
Increased fuel consumption
Common Problems That Trigger the P0018 Code
Camshaft variable timing solenoid failure
Engine oil level is too low
The engine is not timing correctly
The engine oil does not meet the manufacturer's requirements
Variable valve timing actuator failure
Worn timing chain
Czujnik położenia wału albo zły olej. Może ktoś oznaczyć gdzie tego szukać? Po wymianie oleju na valvoline 5w30 głośniej chodzi więc jest "gorszy" i być może jest też "gorszy" dla czujnika skoro to ma wpływ na siebie?
Hmm, czujnik wału pewnie gdzieś od dołu wypatrzysz, jednak czy tak jak w tych przypadkach powyżej nie masz problemów z rozjechanym/ naciągniętym łańcuchem ?
Zacznij od wymiany czujnika bo to najtańsze. Rozgrzej mocno samochód i zgaś i od razu próbuj zapalić, jak będzie problem to by potwierdzało czujnik.
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 25 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lubań Posiadane auto: honda jazz II 1,2 2004
Piwa: 1/1
Wysłany: Nie 25 Mar 2018, 14:45
Temat postu:
Re: ( Honda Jazz ) Szukam przyczyn Checka.
Nisław napisał:
Sprężynka i opornik jest. Syfu nie ma w środku praktycznie nic za to korozji/śniedzi od groma. Fizycznie ciężko to ruszyć więc na połączenia poszedł spray miedziowy.
Witam.
Skończyły się problemy z wypadaniem zapłonu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Honda Jazz ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.